Osaanko editoida viestiä?

Testaanpa nyt tuota viestin editointia ihan kohta

edit1: ainakin heti postauksen jälkeen kaikki ok!

edit2: oon tontsa ja voin editoida kaikkien viestejä.

edit3: testi tässä taas omaa viestiään editoi

entä jos joku on vastannut viestiin?

joo kiitti ku editoit, mut onnistuu se multakin…

tuosta alarivistä kun painaa edit, niin voi editoida:

Enpä tiedä mistä johtuu, mutta tuolla myynti-ilmoituksessani edit-nappula on nyt viimeisessä viestissä, mutta ei ensimmäisessä kolmessa.

eipä näköjään mullakaan ole noihin tämän ketjun aiempiin viesteihini enää editointi optiota. laitetaan todo-listaan ja ratkaistaan ennen ensi kesää.

lupauksia, lupauksia…

tätä marginaalitopikkia pitää piristää vähän fillarikaraokella

keep riding!

doods:

eli heti viestin lähetettyään voi editoida, mutta myöhemmin se ei ole enää mahdollista kuin adminin toimesta. Pitäiskö kaikkien pystyä muokkaamaan kaikkia omia viestejään ikuisesti?

Mun mielestä ei, siitä tulee hassuja threadeja kun on vastauksia asioihin joita ei enää oo. Mut kyl jonkun tunnin verran sais editoida. Toisaalta myyntitopikeissa siitä on hyötyä että voi editoida ekaa ikuisesti…

tya - 4 minutes ago » Mun mielestä ei, siitä tulee hassuja threadeja kun on vastauksia asioihin joita ei enää oo. Mut kyl jonkun tunnin verran sais editoida. Toisaalta myyntitopikeissa siitä on hyötyä että voi editoida ekaa ikuisesti...
Myyntitopikeissakin saattaa sama ongelma ilmetä, jos myydyt artikkelit vain poistetaan ja korvataan aivan toisilla sen sijaan, että alkuperäiseen ilmoitukseen merkittäisiin vain "MYYTY!" -tekstit. Aihealuekohtaisiin asetuksiin ei kuitenkaan ole optiota, joten pitänee jatkaa vanhalla mallilla. Multa voi aina kuitenkin pyytää editointiapua, jos tarvetta on.

Minusta loputon editointimahdollisuus olisi hyvä. Enemmän sitten modejen homma katsoa, että sitä käytetään oikein.

Tällä hetkellä postauksia on vielä niin vähän, ettei tämä aiheuta kovin suurta harmia, mutta varsinkin myöhemmin olisi hyvä, jos voisi otsikon tai ekan viestin perusteella lopettaa esim. myyntiketjun lukemisen. Lisäksi onhan noita threadeja vahingossa perustettu vääriin paikkoihin ja ekoihin postauksiin tai otsikoihin päässyt asiavirheitä, jooita olisi kiva päästä korjaamaan.

</my 2 cents>

yleisön pyynnöstä viestien editointiaikaa on kasvatettu 180 minuutista 999999999999 minuuttiin.

KIITOS

edit: seuraavaksi editointi ja poistomahdollisuus muiden viesteihin

KIITOS 1930-2000

onko myynti-ilmojen “turhaan” uppaamiseen määritelty joskus joku aikaraja ? viikko ? kielletty ?

isoratas - 9:40, 27.11.2009 » onko myynti-ilmojen "turhaan" uppaamiseen määritelty joskus joku aikaraja ? viikko ? kielletty ?
Eipä ole, mutta mä sanoisin että jos ei ühellä uppaamisella mee kaupaksi, ni saa riittää. Haulla ne löytyy ja sinne ilmoonhan voi käydä nyt editoimassa, että "nää on vieläkin kaupan..."

^ Ja otsikkoon voi editoida MYYTY, ettei tarvitse turhaan klikkailla.