onko kukaan tilaamassa mitään wigglelt tai planet x:ältä? TKU

tarviisin kiekot mutta en omista paypalia/visaa etc. :confused: joten josjoku on tilailemassa niin jos voisin sujauttaa omat kamat tilaukseen ja maksaa käteisellä tilaajalle.

Siriusli eiks kellään oo tarvetta tilailla :0? Mul on planet x:ässä kori valmiina ja kaikkee :smiley:

kai sulla on visa electron? sen voi kytkeä paypaliin

Onhan mulla esa mut en osaa kytkeä sitä paypaliin XD

PayPalin sivujen kautta vaan, helppoa se on. :slight_smile:

Vois kyllä yrittää. Pakko saada katurata ajoon

Voin satulatolpan tilaa samalla jos saat toimimaan

HURR DURR “your card has been denied by the bank that issued u this card” jos ette halua mun rahoja niin ei vittu sitten.
best regards: Jerppa

Visa electronillahan voi tilata ihan kun Visallaki näppäilet vaa ne vaadittavat siihen ni pitäis toimii tai itsellä ainaki toiminu aina niin.

Joo tein niinkuin visallakin mutta oisko mahollista että mulla on jotku estot tai vastaavaa?

On mahdollista käy nettipankissa sallimassa verkkonäyttelyitä no pitäis pelittää

Pirun iPhone verkkokäyttö

Vitun pankkiasiat. Ei ole nettipankkia joten marssin suoraan nordean konttoriin

Pyydä sit samalla ne verkkopankkitunnukset, koska siinä et häviä mitään, jos ei nyt satu olemaan ihan periaate asia.

Joo kyllä mää niitä kysäisen. Oon alta 18 niin täytyykö olla huoltaja mukana ? Lol tästähän vois tehä pankkineuvontaa tyhmille langan :smiley:

Jos saat tilattua niin älä nyt ainakaan sitä Airmailia ota toimitustavaksi, jos ne sattuvat sitä tarjoamaan. Paskin ikinä, kaikki hukkuu eikä mitään jälkeä jää minnekään.

^ Ai, mulla tulee melkein kaikki aina Airmaililla Briteistä ja n. viikossa ellei alle.

on tullu ihan default toimituksena aina noin viikossa. Ikinä en oo koskenu toimitusasetuksiin.

Jumankekka. Oma jarru + muut härpäkkeet pyörii vielä ties missä.

Jerppa juu tarvit huoltajan mukaan. Good luck ja pikaista ajoon pääsyä