On-One Inbred 29er

Annoin pikkusormen…




…eli nälkä kasvoi syödessä ja päädyin Yorkshire puddingiin. Eka lenkki takana ja voi veljet sanon vaan.

On-One Inbred 29er 19,5" ja saman valmistajan hiilarikeula
FSA Orbit XL
Race Face Turbine/Response/ODI
Thomson/SDG Circuit
Race Face Atlas AM/Velosolo/e-thirteen/shimano/KMC
Syncros DS 28/Atomlab/Shimano XT
Syncros DS28/DMR/Velosolo

Maukas ja sopusuhtainen!

Fiximaasto kiinnostaa.
mitkä välit?

Siisti!
Onko tämä väri se mikä on fluorisoitu?

34/19

E: ei ole fluorisoiva maali.

Siisti kapine.

Ignitorissa on huikea (imho) vetopito, mutta mudassa ja liukkailla juurilla se ei ole parhaimmillaan. Koko kesän pohtinut fiksinä ajamista, mutta jäänyt velosolo-ratas hankkimatta.

Niiiiiice.

Kuume sen ku kasvaa… Just tän tyylinen ollu mielessä, vaan tili ei anna myöten. Värimaailmaan kun lisää vähän mutaa ja kuraa niin avot.

Paljon painoa ?

En ole punninnut kokonaisena. Runko, ohjainlaakeri ja keskiö kävi vaa’alla ja lukemaksi tuli 2983 grammaa, keula 917 grammaa.

Ihana.

Ignitorit tuntuis pitävän vähä kaikessa, jos paineet on uhmakkaat.

Pikalinkku takana?

Oh so sweet.

Mä oon kyllä tykännyt Ignitoreista, 1,8 baarin paineilla on pitoa eikä ihan kauheasti lyö vanteille. Kun nuo on ajettu loppuun niin kokeilen Ardenteja. Ei ole pikalinkkua takana vaan ihan track nutsit. Napa on DMR:n Revolver SS, toisella puolella vapaarattaan kierteet.

Sitten vielä konvertoit tubelessiksi niin alkaa hymy levitä. Jarnon apinasta ja skandalista tuli kuulemma ihan eri pyörät. Ja Maxxis kumina konvertoituu helposti, riippuu vähän kehästä kuinka käy.

arvostan suuresti kiinteäistä voimainsiirtoa.

Uiui!

Nyt on vannedekaalien poistoa/peittämistä vaille oppikirjaesimerkki sanonnasta “pyhä yksinkertaisuus”.

Toinen ääni tubeless-konversiolle, itellä tuntui myös Chumba ihan eri pyörältä sen jälkeen.

ainoa sössötys minkä keksin on tuo läpikuultava bashring - se mustaksi niin avot!

Komia. Oon ässburger mutta valkeat nippusiteet pistää silmään, anteeksi. Onko brake-stutteria tuolla keulalla?