Omnium Mini Cargo *nyt UUSI koko ja väri*.

wow. spokeee

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t1.0-9/10600603_10152569216439651_6390115673765983466_n.jpg

Nyt kävi näin.

54 tuli ja meni.

57 midnight blue tuli.

Eli älkää dunkuttako kun näette vihreän jollain muulla kuin minulla, se on ihan laillisin keinoin vaihdatettu.

Noita on kolmea kokoa nykyään, perä on about pari senttiä lyhyempi, rungossa on pullotelineelle paikka.

hienoo!

Kävipä nopeasti. Hieno on. Vihree ois kyllä kelvannu, mutta mitäs on liian pieni. Ehkä odotan, kunnes päivität taas isompaan.

Enhän mä näistä mitää oikeesti ymmarra joten sanon vaan että ompahan todella miellyttävän värinen tuo midnite bluu.

Enhän mä näistä mitää oikeesti ymmarra joten sanon vaan että ompahan todella miellyttävän värinen tuo midnite bluu.

Rungossa on bluetooth-kaiutintelineen paikka. Hnmm. Haarukanpäät on tekniset.

http://scontent-b.cdninstagram.com/hphotos-xaf1/t51.2885-15/10616719_283025925234293_742245923_n.jpg
Siirsin viikonlopun järjestelypuuhailut “yöhön” ja tein tämän valmiiksi.

Ai että! Nätti on ja näppärältä vaikuttaa.

Söpö

Vähä tossa mietinkin että maltatko vai nou. Jee!!

Pave - 2:25, 15.8.2014 » Vähä tossa mietinkin että maltatko vai nou. Jee!!
En malttanut, vaikka lonpakko olis käskenyt malttaa. On kuitenkin oikean kokoinen runko oikean kokoinen.

Hyvä väri! Ja vaikka en tiedä mitään tämmösten pyörien geometriasta niin arvelisin, että varmaan pirtsakampi lyhyellä perällä.

So much win!

Vielä häiriintyneemmän näköinen kuin se edellinen.

Väri just hyvä, ja kliffan oloinen pyörä. (Mun ainoa verrokki on Crustyn duunaa-se-ite -minicargo.) Kyllähän tällainen kiinnostaisi kovasti. Hitto muuten, että mun aivoon sattuu katsoa isoa takakiekkoa ja tuota kottikärryn etukiekkoa samassa pyörässä :slight_smile:

On muuten hyvä ajettava tollanen mini ja käy järkeen, vaikka silmät rimpuileekin vastaan. Myös hyvä että kokovalikoimaa on laajennettu. UPPEE! Godspeed Dr Sykerö.

tällaista olis kyllä metka päästä joskus testaamaan. itse asiassa haluaisin myös kokeilla: tandemia, cargoa, takionia tmv pellepyörää ja penny farthingia. just sayin. hyvä väri muuten.

pieni merenneito - 11:35, 15.8.2014 » tällaista olis kyllä metka päästä joskus testaamaan. itse asiassa haluaisin myös kokeilla: tandemia, cargoa, takionia tmv pellepyörää ja penny farthingia. just sayin. [s]hyvä[/s] todella hyvä väri muuten.

K1min ottama kuva vielä makupalaksi.