O: Reynolds 531 ym. 60-70-80-luku teräsrunko / pyöräprojekti

Olisko jollain joutilasta retkipyörä- tai maantiepyöräprojektia tai runkosettiä? Koko sais olla jotain 54-56 nurkilla jotta olis 175cm polkijalle sopiva ja rengastilaa mielellään vähän enemmän kuin kaikkein kisaisimmissa pyörissä. Runko sais mielellään olla esim. Reynoldsin putkilla kasattu eli eniten kiinnostaisi esim. laadukkaammat Peugeotit ja muut ranskattaret tai vaikka engelsmannien tekeleet. Tarkoituksena olis kasailla kesäksi tyylikäs sinkula jolla ajelisi vähän sorateitäkin eli iso plussa jos rungossa olis orkkisteippaukset ym. jäljellä. Ja haen sellaista 60-70-lukuista estetiikkaa eli räikeimpiä 80-luvun neonkeltaoranssiraidoitettuja runkoja ei ehkä kannata tarjota ellei sitten ole erittäin edullisia jolloin vois maalailla uusiksi.

Pika-edit: 28" kumeilla, kiitos! Eli 622 tai 630-kumeille suunniteltu, ei 26"

Ei oo löytynyt, mulla on kyllä kellarissa -81 Peugeot Super Sport mutta se on ihan hinnaston alkupäästä joten aika painava rohjo ja jos nyt tehdään niin tehdään sit kunnolla. Eli siis tarjoa jotain laadukasta -60-70-80-lukuista maantie- tai retkirunkoa johon mahtuis soratiekelpoiset kumit! Ei tarvii olla mitään keräilytavaraa vaan saa tarjota rytöisiä ja myös korjausta vaativia.

Mulla roikkuu filsukopin seinällä yksi keltainen Raleigh Royal(?) runko. Orkkis nahkasatulakin kiinni. Keskiö kiilakammille.

Mä pistin tästä yksityisviestiä, tulikohan perille?

Eipä oo vieläkään tärpännyt, muutama ehdokas kyllä mutta ei “sitä oikeaa”. Eli tarjotkaa rohkeasti!

ne mustat peugeot super sportithan on just tosi hienoja! painoeroa johonkin 531-runkoon on varmaan 200g, veikkaisin. ja isot renkaatkin mahtuu. whats not to like :stuck_out_tongue:

Joo tääkin on ihan etevä peli mutta tehdään nyt kerralla sit viimeisen päälle. Tähän mahtuu joo isot renkaat jos vetää takarenkaan ihan taakse haarukassa mutta tässä on niin holtittoman pitkä takapää että tulee tosi pöhlön näköinen ilman lokaria.

Eipä oo vieläkään löytynyt, olisko ehdotuksia?

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.