O: polkimet + häkit

Eli, otsikon mukaista kapinetta. Jos pyörii nurkissa ylimääräisenä siistit (huom. biltsun vakiot ei oo siistit) loukut, niin mä ostan. Maksan jotain.

Tai sit otan vinkin vastaan jos niitä helsingistä vois saada. Kumiluoti?

greenbikessä oli ainaki n. kuukausi sitten jotain ihan ok metallihäkkejä. hinnassa oli vähän muotilisää, mut silti halvemmat ku alkaa postareineen ulkomailta tilailemaan. L koko niissä vaan ei mun eur 45 lenkkareihin ollu tarpeeks iso.

omat christophet ostin stokisreissulla maaliskuussa odd numberista. hyvä kauppa jännällä konseptilla. second hand trendikledjuja bapesta supremeen, myös resellausmeiningillä eli präniköitä limited hipster rättejä +30% ovh hintaan. etuosa liikkeestä oli pyhitetty valmiiks väsätyille tsygille, hienon näköisiä olivat ja hintatasokin ihan jeppis.

http://www.oddnumber.se/lista.asp?type=10

hauskana lisänä odd numberista, mainitsin olevani helsingistä kotoisin, tyyppi kysyi että mikä meininki velodromilla on ollut. kun mainitsin, että en oo itse käynyt koskaan siellä ajamassa, niin sain erittäin halveksuvan katseen. tukholmassa ku velodromia ei oo niin tais ruotsin poika olla vähän katkera ku en hyödynnä loistavia puitteita harrastukseen. posenger-leima tuli siis hoidettua!

Tänään pitänee suhauttaa noi keskustan liikkeet läpi. Katsotaan josko toi kanvasjalkine saa kehnon jalankiinnikkeen kaveriksi.

kumiluodissa oli teräskoukkuja ikkunassa ainakin avajaisissa.

Muistelen että joku siellä toisella foorumilla mainitsi äskettäin että Larussa Pyörähuolto.comissa olis jotain vanhoja Suntourin teräshäkkejä edullisesti saatavilla. Toki saatan olla nähnyt taas unta.

Edit

Muistin oikein:
http://www.bc-hellsinki.com/phpBB2/viewtopic.php?t=2071&highlight=suntour*

tnts - 2 hours ago » kumiluodissa oli teräskoukkuja ikkunassa ainakin avajaisissa.
....Mut ne ei olleetkaan myynnissä. On kuulemma tulossa kuitenkin myös myyntiin MKS:n perus pedaalia ja koukkua.

Greenbikessäkin silkkaa muovia ja sen sellaista. Pitää varmaan mennä jollekin kirpparille tms etsimään.

Pyörähuoltoon en muuten ehtinyt enkä tajunnut pirauttaakaan. Huomenna.