O: osia retroiluprojektiin

Kevät lähenee ja maantiepyöräprojekti etenee, haussa vintage hipo-osia. Haussa vielä ainakin:

Satula: Selle Turbo tai Concor. Mieluummin valkoinen mutta mustakin käy ihan hyvin. Saa olla vähän kulunutkin. Modernimmat ei vaan sovi tyyliin.

Jarrulänget: Campan Record/Super Record/Gran Sport tms. 80 luvulta tai vanhempaakin.

Kahvakumit Campan kahvoille, joko Campan omat tai jotkut kopiot, myös vinkkejä mistä voisi löytää…Ebaysta joo, muita?

80-l. Campa Record tms takavaihtaja, nyt on parikin halvemmasta sarjasta mutta voisin päivittää jos löytyy.

Lisäksi voi tarjota: vanhoja 170mm Record/Super Record maantiekampia, 36h kirkas open pro pari kiinnostaa myös jos on ylimääräisenä.

Edit: Koskahan sitä muistaisi valkata keskustelualueen… Voi siis siirtää asiaankuuluvalle osastolle.

Huutonetissä on ollu viime aikoina kai aika paljon vintage-campaa myynnissä, joten kannattaa sieltä kans kattoa. Ku en noista maantie-jutuista paskaakaan tiedä ni en rupea sulle mitään sieltä ehdottamaan, mutta ainaki jotai vanhoja jarru-länkiä ymsyms.

Jaaha, pitääpä ottaa myös huutonet tarkkailuun.

Jarrut ja kammet on näillä näkymin löytyneet, penkkiä olisin vielä vailla.

Puuttuko sulta nyt vielä se satula?

http://riemun.huuto.net/auctionimages/7/5c/28428d1a1871ee143be6b5ab50e5a-medium.jpg

Mulla ois turkoosina Concor =)

Pirulauta Jussi, kiitos.

Niitä oli 2, ostin molemmat kun luultavasti on toisessakin pyörässä tarvis. Ja jos ei oo niin lupaan pistää kiertoon samalla rahalla.

Olen valmis ottamaan sen vastaan, jos tarvetta sille ei tule.

Jos joku vielä concoria himoitsee, tässä

Mä tarttisin vielä:

Stemi tuumaselle kierteelliselle keulalle, n. 80-90mm
Ratadroppitanko, n. 38-40cm c-c

Ostakaas nuo Huudon Concorit talteen ennen kuin hinta nousee :

Ostin jo pois.

myyjällä taitaa olla noita vähän enemmänkin hallussaan…

concor on kyllä asiallinen penkki.

Joo taitaa olla koska minä varasin heti kolme.

jussi - 17:24, 29.1.2009 » myyjällä taitaa olla noita vähän enemmänkin hallussaan... concor on kyllä asiallinen penkki.
suljetuissa kohteissa oli joku 10 noita. onkohan sillä muita hienoja NOS vintage partseja joku varasto täynnä.....

Katselen viikonloppuna kun käyn hakemassa satulat.

http://lh3.ggpht.com/_1Zb7K43b1D4/SX96GVCqsmI/AAAAAAAABZE/o3M9eVIBrJU/s512/P1000577.JPG

Jussi, kumi takaperin?

parempi pito talvikeleillä :smiley: mullaki meni vahingossa toinen nurin. komee on concor.

tnts - 21:30, 29.1.2009 » Jussi, kumi takaperin?
kato perkele, näin on tainnut päästä käymään? nyt turvaudun boreniin ja puollustuksekseni vetoan "[i]maximizing traction[/i]"-argumenttiin.

Yleisön pyynnöistä (huolimatta…), vaikka palsta onkin täysin väärä. Tällainen tästä nyt tuli, vaihteita enemmän kun teillä yhteensä:

…joo joo, mä meen fillarifoorumille vaihdepyörineni…

Mun Bianchissa on 16 vaihdetta. Sulla taitaa olla vähemmän… Tuo olisi kyllä hyvää vaihtelua sinne toiselle foorumille kaikenmaailman kervelojen sekaan.

Nätti ja hyväkuntoisen näköinen runko. Onnistuitko löytämään kammet, joissa ei ole tyyppiominaisuutta eli hiushalkeamia nelikanttireiän kulmissa? Ne ovat kai aika yleisiä ainakin 70-lukulaisissa Campan kammissa.