O: Mixte

O: mixte runko tai koko pyörä.

hae prismasta?

aikas jees oli toikin, ajatus oli löytää joku alta 100€ maksava projekti. melkein kaikki osat löytyy jo itseltä paitsi se runko.

Jos asut tarpeeks lähellä, kannattaa kokeilla Tiksin Kierrätyskeskus.
Viimeks kun olin siellä mä näin ainakin pari mixte fillarit, voi olla että ne kaikki meni jo roskiin tai sitten ne vielä on tuolla pihalla.
Jos käy hyvä tsägä varmaan saat koko fillarin ilmaiseksi!
Siellä oli myös aika kiva näköinen vanha teräs Nishiki maastopyörä…

helsingissä asun. voisin käydä sielä pyörähtämässä joku päivä.

Yx Cressu mixte runko on työhuoneella.
Ei hirmu söötin värinen, mut pitäs kestää, ainakin painon perusteella.

Eli ei hi tech mut, jos ei muutakaan tarjolla.

laitoin pm. saa sen maalattua jos,

hei nostetaan tätä, edelleen hakusessa. joku vanha 80-90-luvun runko kiinnostais. Nishiki, Pösö, Cressu,

Onko mixtet jo näin kiven alla? Itse olen seurannut paria työpaikan telineessä (katoksen alla) reilun pari vuotta käyttämättömänä seissyttä mixteä: joku Crescent ja Tunturi Madonna (tjsp). Molempien omistajat lienee olleet jo toisaalla useamman vuoden.

Tämä on sitten Jyväskylässä, t.s. ei varmaan hirveästi lohduta. Sori, ei mulla muuta.

en ihan järjettömästi ole energiaa tän asian eteen käyttänyt. lähinnä netistä katsellut ilmoja. jyväskylä on vähän turhan kaukana. tampere-helsinki akselilla pitäs pyörä löytyä.

bullhorn - 20:41, 30.12.2009 » joku vanha 80-90-luvun runko kiinnostais. Nishiki, Pösö, Cressu,,,
Multa löytyy yks jokaista, Hki (pösöjä on 2kpl)... Minkä kokonen pitäs olla?

Jos saa tunkea apajille, niin yks muhvitettu n.53senttinen mulle kiitos. Siis jos niitä on myynnissä enemmänkin.

Palataan asiaan ensi maanantaina, kun olen itsekin apajilla. Nishiki Rallysta en muista mutta taisivat kaikki olla kokoluokkaa 56-60.

^ mulle saattas mennä yks, jos viimein pääsisin tsekkaa ne stonga-asiatkin sun kanssa, sori kun on venynyt vähän.

jos saa valita niin nishiki kiinnostaa eniten.

Mulle pienin mahdollinen joka jälellä on.