O: maantie/kilparunko, about 56cm

Nyt olisi tarkoitus löytää runko tulevaan ykköspyörään.

Haussa olisi noin 56cm maantie/kilparunko+haarukka. Mielellään saisi olla britti -tai italokierteellä. Runko pitäisi olla melko hyvässä iskussa, kun on tulossa ykköspyöräksi.
Saa tarjota myös settejä joissa enemmänkin palikkaa kiinni.

Tunturi Prof. tai Kuningaskulkuri olisi jo märän päiväunen täyttymys =) …siis todella moni muukin kelpaa.

Onko muuten joku saanut ostettua ebaystä edullista hyvää runkoa tai onko jotain muuta sivustoa mistä tuollaisia runkoja kannattaisi ulkomailta tiirailla?

ps. ostakaa joku jo tuo mun Peace 9r pois =)

(Tässähän alkaa jo tulla ikävä omaa entistä Nishikin Road Masteria, oi miksi myin sen pois.)

heh, se on mulla palikoina olohuoneessa.

bullhorn - 11:16, 1.10.2009 » heh, se on mulla palikoina olohuoneessa.
Erilaisten kokeilujen jälkeen, edelleenkin toi on ollut se parhaimman oloinen itselle.

eikö fillari-lehden torilla ollut just professional vajaa satasella, runko siis.
taisi olla kyllä pari senttiä isompi kun mitä haet, jos oikein muistan.

Sirkus - 11:28, 1.10.2009 » eikö fillari-lehden torilla ollut just professional vajaa satasella, runko siis. taisi olla kyllä pari senttiä isompi kun mitä haet, jos oikein muistan.
Oli ja se oli myös myyty :(

Eikö kellään olisi tuollaista runkoa ylimääräisenä pyörimässä nurkissa?

Pistä nyt vähän tarkempaa hakutoivetta esmes hintahaarukkaa jne.

Mulla on nätissä maalissa oleva kokonainen 56 senttinen Batavus Sprint kellarissa, mut se on kyllä ennemminkin retkipyörä 27 tuumaisine kiekkoineen, tarakkoineen ja dynamoineen.

Jos taas haluaa jotain kalliimman hintaluokan italorunkoa, niin ainahan on matuzmaster

http://shop.ebay.com/www_bike-vintage_com/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=

Sanotaan hinnaksi ~100€, tietysti riippuen kunnosta.

Muutama noista jussin linkin rungoista alkoi kiinnostaa jos ei kotimaasta löydy sopivaa ehdokasta.

Mä en sitten tiedä tosta myyjästä mitään mutta satuinpahan vaan kiinnittämään huomiota siihen, että ainakin runkojen tarkat koot ja painot sun muut yksityiskohdat on listattu varsin esimerkillisesti ilmoituksiin. Tylsää noissa on vaan se, että vissiin melkein kaikista noista rungoista on pitänyt riipiä ohjainlaakerit irti - ja erikseen myytäviksi.