O: Kashimax Aero

Myykää mulle Kashimax Aero -satula, näitähän oli mm. kaikissa vanhoissa Nishikeissä sun muissa vanhemmissa jaappanian maantierasseissa. Saa olla huonossakin kunnossa. Pehmustettu nahkainen tai muovinen bmx-versio, kaikki kelpaa.

Maksan kunnon mukaan, voin ehkä jopa vaihtaakin johonkin, löytyisi mm. ruskea Selle Turbo yms. kivaa.

Pikaviestiä / vetäkää hihasta BC-Hellsingin karkeloissa nyt viikonloppuna.

Kiitos.

Boink!

Satulaa kaivataan edelleen, kaivelkaa niitä laatikkojanne pliiiz.

Jos pitää alkaa houkutella niin vaihtoehtona rahalle löytyy em. Selle Turbon ohella mm. musta 27.2 aero-satulatolppa, rattaita, parikin stemmiä, häkkejä, remmejä ja ties mitä muuta jänskää.

jussi - 11:49, 31.7.2009 » Jos pitää alkaa houkutella niin vaihtoehtona rahalle löytyy em. Selle Turbon ohella mm. musta 27.2 aero-satulatolppa, rattaita, parikin stemmiä, häkkejä, remmejä ja ties mitä muuta jänskää.
näistä odotellaan uutta eeppistä puhdistusmyynti-ilmoitusta...

Noh, jos vinkeistä saa jotain, niin olin näkevinäni kys. satulan pyörähuollon edessä olevassa läjässä.

^ Tack för vinkki.

Kaikki mun ylimärääiset palikat tulee kyllä sitten elokuun lopussa myyntiin meidän kirppikselle.

täällä on näitä: ebay

No niin, operaation on saatu onnellisesti päätökseen. Konkeli, tuon sille jokus keskareihin hiiderin vinkkipalkkiona.

Pyörähuollossa muuten asenneltiin parhaillaan ohjainlaakeria aika pienehköltä näyttäneeseen Cinelli Vigorelliin kun poikkesin siellä äsken.

Luxus!

Jos se oli kokovalkoinen, niin omistaja taitaa olla boardilainen. Mistä tulikin mieleeni, että mun pitää taas soittaa siihen lafkaan jonka nimeä en mainitse. Nimi alkaa V:llä ja päättyy t:hen. Yhdeksän kirjainta.

^ oho, varmaan eka kerta ikina kun asiakas joutuu itse soittamaan v*******tiin… Yleensahan ne on todella palvelualttiita ja ottaa yhteytta heti kun tilattu osa on saapunut. Hinnatkin siella on todella kohtuulliset, eika henkilokunta ikina vittuile asiakkaille.
…varmaan ihan inhimillinen unohdus kyseessa, onneksi osaavat antaa sulle automaattisesti reilut alennukset ja pahoittelut.
:-/

Näin mäkin olen ymmärtänyt, huono tuuri vaan. Ehkä vähän kesävaihde päällä tai jotain. Kesä 12 kuukautta vuodesta.