O: Jarrukahvat (V-jarru)

Projektista puuttuu vielä jotain pieniä osia, joten…

-Max “28mm” - “25mm” kumit, eli oikealta leveydeltään 22-26mm leveät.
Vittoria randonnuer, Schwalbe Marathon, ymym… kumit joka päiväiseen ajoon.

-Jarrukahvat.
perus V-jarru tyyliset kahvat, mielellään 2 sormen otteelle.

-Stemmi.
80mm pitkä, 25.4 stongalle, tuumaiselle putkelle. Musta tai hopea.

-ketju.
ketju 1/8 rattaalle, mielellään hopea.

Kaikki osat saavat olla mahd. halpoja, tarjoa. Ensisijaisesti stadi/vantaa alueelta että nouto onnistuu, mutta kai se postilla myös onnistuu…

Odotellaan vielä viikko, ja jos sitten ei löydy niin laitetaan tilaukseen tai haetaan kivijalkaliikkestä. Tarjoa rohkeasti! nyt kaapit tyhjiksi.

tuleeko stemmin olla siis kierteelliselle vai kierteetömälle haarukalle? Laitan sulle kohta pm:nä mun vaihtoehdot tarjonnastani.

tnts - 13:49, 13.12.2009 » tuleeko stemmin olla siis kierteelliselle vai kierteetömälle haarukalle? Laitan sulle kohta pm:nä mun vaihtoehdot tarjonnastani.
kierteelliselle.

PM

Kumit ja ketju löydetty. Stemmi ja jarrukahvat vielä etsinnässä!

tnts, viitsitkö pistää mulle kanssa tarjonnasta privaa.
Jotain 10cm tai vähä päälle.
LRM, mulla olis n. 7,5 senttinen stemmi, kelpaako?
Jos sulla olis pidempää vastaavaa, niin vaihto kelpaa.

Sirkus, 7,5 senttinen ehkä siinä ja siinä. Laita jonkunlainen kuva niin voisin arvioida sopivuutta. (runko pajalla ja itse kipeä, niin hieman hankala tsekata sopivuus). - löytyy multa n. 10 senttinen musta, mutta se ranskalaisen standardin koossa, eli 22mm

Mä pistän vaikka privaa, mutta lähinnä tarve vaihtaa ois. Saahan stemmejä kyllä, eli jos toi multa lähtee niin tuskin siihen mikään kaatuu. Mieluiten vaihtaisin samanlaiseen mutta pidempään. No katsotaan jos joltain löytys ennen mua.

Stemmille näillä näkymin ei enään ole tarvetta. Itseltä löytyy ITM:n 100mm palikka, joka taitaa olla ihan passeli näin alkuun ainakin. jarrukahvoille olisi vielä tarvetta, odotellaan vielä vaikka viikko ja jos ei löydy niin haetaan biltemasta halvalla huonot.

Erityisesti shimano deore xt M739 oikean puolen jarrukahva kiinnostaa, elikkä siis takajarrukahva. ← etukahva löytyy ja taakse kun löytyisi samanlainen niin johan olisi. Tälläisestä maksan hyvin!

Lisätään erikoistoive listalle vielä; Avid 7 tai 5 parit, mielellään seiskat. ← Näitähän saa netistä tilattua halvalla, mutta kokeillaan nyt jos joltain löytyy ylimääräiset.