O: Istuin

Jees, en nykyisellä satulatolpalla saa muovipenkkiäni hyvin säädettyä ja se repii päivittäin perseen verille. Hakusessa ois joku säätä kestävä istuin. Ylimääräinen tai käytetty, ekomies kun olen.

Italia sprint -merkkinen valkoinen nahkainen satula (kulunut mutta ehjä) myytävänä kybällä… pistän foton kohta.

for sale

Mulla saattais olla joku ruma selle italia kätköissä. Pitää tutkia. Apropoo, löysin kans faijan kätköistä eilen Concor Supercorsan. Sääli vaan että se on aika ajetun näköinen.

randomm, jos samuli ei lämpene tolle vaalealle kaunottarelle niin mä voisin mahdollisesti ottaa sen hoiviini.

toi valkonen satula mätsäis aika hyvin myös mun italialaisrunkoiseen valkoseen pyörään… :smiley: eli ilmottaudun kolmanneksi jonoon

Katellaan mitä tapahtuu… kiva että vanhuksella kysyntää :wink:

Uuh, liikaa vaihtoehtoja… Mut jos Jussi tuota vaaleaa kaunotarta himoitsee, ni kyl mulle varmaan jompi kumpi noista konkelinki vaihtoehdoista kelpaa. Varsinki jos niistä löytyy kuvia? Voin tulla tänään katsomaan tai sitte keskiviikkona?

Mä yritän napata tuosta selle italiasta kuvan tässä kunhan ehdin. Katsotaan jos keskiviikkona ehtisin tuoda näytille, nyt ei vielä pysty sanomaan. Se concor on tosiaan Hangossa vielä, kun en tajunnut napata kainaloon.

Randomm, laitoin sulle privaa…

jussi - 1 day ago » Randomm, laitoin sulle privaa...
ja uusi omistaja on jussi :)