O: häkkipolkimet

Jollainhan sellaiset keskareissa tais ollakin, sillä jätkällä jolla oli uudehko Fuji Track ja ajeli suvereenisti takaperin? Muistaakseni sanoi että ovat aika pienet, noin niinku pinta-alaltaan, miltä ne kyllä näyttikin. Varsinkin “alapuolelta”. Mut tää voi olla väärinkuultua ja väärinmuistettua. Hienothan ne on.

konkeli - 14 hours ago » En mä hintoja tajunnut kysellä, kun mä hiplasin vain niitä über-korkealaippaisia velocityjä.
Ne on kai niitä 40mm tai jotain syviä HplusSon Formation Face-kehiä eikä mitään Velocityjä, mutta eivät myöskään ole halpoja... samat on uudessa Cinellin Mash-mallissa, BTW.

http://bricklanebikes.co.uk/images/211.jpg

Tuon kammen kun sais…

Kävin Kumiksessa ja komeita oli nuo kehät. Eilen kuulemma oli eka lähtenyt kadulle ja ajoinkin sen kiinni tuossa Arkadiankadulla. Toista päivää fiksin päällä oli kuski, mutta hieno Superia hienolla takakiekolla oli alla. Jos luet palstaa, niin se olin siis minä, joka tuli fanittamaan.

Polkimia unohdinkin katsoa 'Luodissa.

Katsellaan tämän Beniksen kimppatilauksen jatkoa ens viikolla ja puhutaan vaikka illalla. Joku parinsadan euron setti ois kokonaisuudessaan tulossa tällä hetkellä.

^sopii. Vois melkein tilata parit kehät samalla kertaa jos kerran ollaan pistämässä noinkin isoa tilausta pystyyn.