O: fiksi/sinkula

Kyllä se on nöyrryttävä.
eli

Ostetaan mielellään fiksi mutta myöskin yksivaiteinen (tahi kummatkin!)
173 cm kuskille.

Tulee fiksinöösille, muuten ei niin vihreälle. Perintöäni en panttaa joten ne hipoimmat jätetään sitten makkariin makoilemaan.

Helsinki/espoo suunta. Ennen 16.2. ja satunnaisesti sen jälkeen myös Jyväskylästä.

.pedro

Kattoppa täältä että kelpaako sun käyttötarkotuksiis. Koko on siis muistaakseni 59cm, mut edellinen runko oli kans 59 ja toi tuntuu kaikin puolin ahtaammalta. Ja mulla siis mittaa 182cm eli koon puolesta voi olla sulle ihan kiva peli. Tota satulaa et vältsii saa mukaan mut kaapissa uudenkarhee Selle Italian ripulirännisatula. Pistähän tarjousta tulee jos kiinnostaa. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Tuotakin voi kokeilla. (sm0gu: kuvat ei näy)

Ikävä kusta toisen kauppiaan muroihin, mutta 59 cm on jo aika iso. 173 cm kuskin kannattaisi ennemmkin kokeilla 54 cm kokoista runkoa tai jopa pienempää. Varsinkin jos fixuttelu on ennestään tuntematonta, niin siinä vaakaputken yläpuolella on hyvä olla hieman ilmaa.

1+

riippuu tietekin vähän sun ruumiin mittasuhteista mutta mä en myöskään suosittele paljoa yli 55cm-kokoista runkoa, noin yleisesti ottaen.

mä olen 168 ja kaikissa omissa pyörissä on 520mm (plusmiinus 5mm) vaakaputki. 90mm stemin kanssa just passeli.
…eli jos kropan mittasuhteet on suurinpiirtein normaalit niin joku 52-55 kokoinen poka pitäis olla suht sopiva tuon kokoiselle kuskille.

minä olen 193cm ja vaakaputket 585 ja 590mm, joten kuullostais sama koko 20cm lyhyemmälle liioitelulta, kun nuo tuntuu itselle niin passeleilta. Tuli sitä kyllä joskus lapsena isän pyörällä ajettua, joten kyllä sekin on mahdollista.

Kyllä tuo 59 on liian suuri. Ajamaan sillä toki pääsee, mutta jos sitä kuitenkin pyrkisi hankkimaan oikean kokoiseen vatkaimen.

eli metsästys jatkuu.

.p

Kun ei ole pyörää myydyksikään ilmoitettu, niin linkitetään. Yllämainittuun kokohaarukkaan mahtuva koko legendaarisessta steamrollerista myynnissä tällä samalla lepakkosaitilla:
https://www.yksivaihde.net/old/662

^
Veikkaan kyllä aika ison livakaks tuotakin. toptube 547.

Minä olen 170cm ja mulla on tuo Steamroller kokoa 53. Pidän sitä kyllä itselleni hyvinkin sopivana kokona. Satula on suunnilleen samalla korkeudella kuin alla olevassa kuvassa. Itse en lähtisi rungon kokoa muuttamaan mutta jos olisi pakko niin pienempi runko saattais mennä mutta isompi ei.
http://www.surlybikes.com/images/steamr_comp.jpg

oho, hyvän näköinen steamroller. en oo ennen nähnyt.

Joo! Tuo valkoinen on komia!

Vaihtoivat tälle vuodelle värityksen tuohon - itselläni on vielä se ruma puna-ruskea.

Tyylikäs on värin nimikin. Eikös tuo ollut “creamroller” tuo väri?