O:CORIMA ja paljon muuta. //HKI

Noniin, listaan tänne asioita jotka kiinnostaa, ja joihin olen #1 potentiaalinen ostaja.

Modernit ja kevyet ratakammet. Oikeesti luulin et Rotorit on mun juttu mut oon rikkonu 2500€ eestä rotoreita nii must tuntuu et tarviin ehkä jotai muuta. Hit me, mut paino mielellään alle 600g ja mustat.

CORIMA kiekot. Kriteerinä full carbon, dekaalit paikoillaan ja rata yhteensopiva. Esim. Trispoke, fourspoke tai levykiekot. Myös Campagnolon fullcarbon levyt kelpaa.

Tuumaset ahead ratarungot kokoja 55-57. Kaikkia vaihtoehtoja katellaan, mut atm miellyttää eniten tummat rungot. Budjetti tässä ei oo maailman isoin et älä ehkä mitää ultra rare keräilijän runkoa yritä myydä. Ehkä työpyöräks speksaan siis.

Erikoisstemmit. Jos löytyy esim Modolo Tau, titskuaheadeja, tai cinelli alter nii nää. Kans FSA:n SL-K 120-130mm kiinnostaa.

Hydrauliset vannejarrut. Esim Magura RT8.

Selle Italia SLR Tekno Carbon. Tämmösen ostin vastikään nimim. DanielBraun:lta ja istuttavuus on niin hyvä että oikeastaan se ansaitsisi olla joka pyörässä.

Nää oli aika lailla tärkeysjärjestyksessä. Atm stressaa nii helvetisti se et mitään pyörää en sais oikeesti ajaa koska molempien ratapyörien rotorit on jollain tapaa rikki, et on vaikee keskittyä mihinkään opiskeluun tai ylipäätään elämiseen. Menee kyl ilo harrastamisesta :frowning: