O: Chrome Metropolis

Koklataas täältä olisko kellään ylimääräisenä Chromen Metropolista ennen kuin lähden tilaamaan intternjetistä.

Yritin arpoa ton laukkutriidin kanssa tota kokoa, ja päädyin siihen että Metropolis olis passeli. Jos jollain on Kremliä, niin harkitaan myös sitä.

yhteydenotot nol viis nol 390 5938 tai pm

OT tilasin tälläisen: http://bagaboo.hu/hunch-hip-pouch/
noilla on hinnat kohillaan.

Mulla vois olla Metropolis ylimääräisenä, kun hommasin Pacin tilalle.
En vaan oo vielä onnistunu lopullisesti päättämään, haluanko luopua tosta.
Mun Metropolis on sitä vanhempaa generaatiota, jossa on hieman eri materiaalit (paremmat itseasiassa) ja hidden stash pocket. Nykyisissä ei käsittääkseni enää tuota piilotaskua ole, ei ainakaan ominaisuuksissa mainita.

Millasta hintaa olit aatellu 2nd handista maksaa?

OT: Miten tuollainen kahden tölkin vetoinen Hip Pouch liittyy reilun dollyn vetoiseen laukkuun?

^Ei varmaan liitykään, mutta just sen takia siinä ehkä lukeekin että OT ;D

^
^
sinne saa näppärästi lompsan ja huulikiillon.

…mahtuuhan sinne vaik mitä: lukko, muutamat gummit, pumppu, kannykä.

mika - 18:38, 13.10.2009 » Mulla vois olla Metropolis ylimääräisenä, kun hommasin Pacin tilalle. En vaan oo vielä onnistunu lopullisesti päättämään, haluanko luopua tosta. Mun Metropolis on sitä vanhempaa generaatiota, jossa on hieman eri materiaalit (paremmat itseasiassa) ja hidden stash pocket. Nykyisissä ei käsittääkseni enää tuota piilotaskua ole, ei ainakaan ominaisuuksissa mainita. Millasta hintaa olit aatellu 2nd handista maksaa?
Chain thug tarjos kanssa jo sopivaa laukkua, joten sun ei tartte vielä siitä luopua ;) Kiitän kuitenkin tarjouksesta!
OT: Miten tuollainen kahden tölkin vetoinen Hip Pouch liittyy reilun dollyn vetoiseen laukkuun?
Kelasin tilaa ton Hip Pouchinkin, kyllä tollasellekin on tarvetta aina välillä (silloin kun on vaan huulikiilto, viiksivaha ja mini U mukana)

Viiksivaha is more than huulikiilto.
Eli hylkää se huulikiilto.

mika - 11:07, 14.10.2009 » Viiksivaha is more than huulikiilto. Eli hylkää se huulikiilto.
Kiitti vinkistä, otinkin sen pienemmän koon!