O: Brooks satula

Eli otsikko kertoo kaiken. Olisin kiinnostunut ostamaan hyvä kuntoisen Brooksin satulan.

Jos nurkissa pyörii tuollainen ylimääräinen satula ja haluat päästä siitä eroon, tarjoa sitä minulle. Kaikki mallit otetaan huomioon.

aaltsi (ät) hotmail.com

Eipä oo brookseja myytävänä itellä, mut saksan ebayssa niitä pyörii ihan sopuhintaan.

Mulla lojuu englannista tuotu, viikon ajettu musta B17 tuossa ja yksi vintage vastaava tsekkiläinen. Mut ei raaski ainakaan uloskantohintaan myydä kumpaakaan. Suosittelen sitä eBay-optioo kans, mut en B17:n valitsemista.

jollakulla näyttäis olevan huutonetissäkin joku B56:nen kaupan:

Mikä B17:ssä mättää? Mun projektipyörä vaatisi sellaisen historiallisista syistä, mutta jos se on jotenkin lähtökohtaisesti huono, ostan jonkun toisen Brooksin. Swallow ja Swift näyttävät kuvissa sopivan kapeilta.

Leveä ku fan. Siitä saa kapeampaakin mallia, mutta sekin on sporttisohloon tottuneelle vähän leveä. Swallow on aika jees. Tosin hinta ei ole.

Vuodenvanha tummanhunajainen brooks swift lähtis kiertoon edullisesti, hyvässä rasvassa pidetty, kaunis, niin kaunis.

Täytyypä käydä kurkkimassa eBaytä, eipä tullut tuo mieleenkään.

mkaj: Toi swift vois kanssa kiinnostaa. Kuinkahan tumma tuo hunajainen on? Tuli juuri laitettua mustat tankonauhat ja ajattelin mustaa satulaa, mutta ei tuo nyt niin tarkkaa ole jos saa hyvän satulan edullisesti ja voihan niitä nauhoja aina vaihtaa :slight_smile: Laitoin sulle PM:ää.