O: 27.2 tolppa + bullhorn

Kokeilen kepillä jäätä. Tarvin seuraavia ja maksan kohtuullisesti rahaa jos löytyy:

  • 27.2 satulatolppa, klassinen aero-malli tai sitten mahdollisesti tavallinen mustaksi anodisoitu, kunhan ei oo ihan raavittu. ei tarvi olla pitkä, pätkittykin käy.

  • Bullhorn-stonga 26.0 stemmille, mieluummin kapeampi ja droppiakin saa olla, ei siis mitään maantiestongasta pätkittyjä virityksiä kiitos.

Laiton pm:ää, mut huomasin nyt,et toi mun bullhorn onki 25,4, eikä droppiakaan oo. No ihansama. :slight_smile:

siirrän tän ostoilmoituksiin.

Afalla tais olla bullhornia tarjolla, jos oikein muistan?

oho, mihin mä oikein laiton tän?

ja se AFAn myymä taito mennä saman tien mutta se olis ollu aika lailla sitä mitä mä kaipailen.

Hmm… mul ois joku bullhorni, mut siin on kiinni jarrukahva, sekä 2*10 vivuilla varustetut temponojahärpäkkeet… erikseen en viittis myydä ja kokonaisuutena on varmaan liian kallis/turha jussille…

Ja miks mä edes sit mainitsin tän?!

eetulta poistettu campyn spädätolppa, joka liian lyhyt mun projektiin…kelpaako?

http://farm4.static.flickr.com/3060/3115147583_bd1bbfc27f.jpg?v=0

hintaan kolikko, jos kelpaa tiputan samulille joka on mun diileri stadissa :stuck_out_tongue:

joo emmä samuli sun tempotankoa halua riistää sulta mutta antin tolppa saattaa jopa olla just passeli, mielellään otan. kiitos kiitos. ja voin hyvin käydä blokkaamassa samulin putiikilta jonain päivänä. mahtavaa.

jesh, annan samulille haet siltä kun kerkiit :slight_smile: