O: 25,4mm clampin jarrukahva

Haussa tuumaisella clampilla oleva jarrukahva, esim Diatechin Goldfinger.

myyt mulle ton kirkkaan etukiekon, voit sitten vapaasti etsiä kiekot. mulla nimittäin olis tarvetta juuri kirkkaalle 36h kiekolle.

Jos hinnasta sovitaan…
Yritän vain kynsin hampain pitää kiinni italopalikoistani.

Kokeillaas vielä, tarjouksia tuli muutama mutta katotaan jos jollain olis suoraan tarjota valmista kiekkoa. Kehän profiililla ei oo mitään väliä, mieluiten vaan että kiekon värimaailma ois aika kirkas, mustaa ei haussa.

  • löytyy myös ylimääräiseksi jäänyt 36-reikänen FiR EL 19 -kehä, joka joutaa kiertoon. Jos kiinnostaa niin PM, mieluiten vaihto johonkin mitä tarviin.

Pistetääs hakuun vielä tuuman clampilla oleva jarrukahva / kahvat, eli jotkut lisäjarrukahvat tms käy mainiosti.
Lisäksi, voin ostaa myös kiekkoparin, jos ajatus ylimääräisestä etukiekosta pyörimässä ei houkuttele. Mieluiten silti ostaisin pelkän takakiekon, ja sen metsästys edelleen etusijalla, mutta siis huokeat kiekkoparit kiinnostavat myös.

Ylös.
Jos joltain löytyy, niin voin hakea kiekon ainakin jo tänään. Saa olla joku laadukkaampikin siis kalliimpikin. Kunhan nyt vain löytyisi, äkkiä.

o4o-83447kaks3, tekstiviestiä

Sori pikainen nosto, mutta pistän hakuun myös riserin/suoran tangon.
Ensisijaisesti kuitenkin tuo kiekko haussa.
Aloituspostissa lisätietoa.
Mutta tosiaan, jos löytyy kiekko pyörimästä mutta ei täsmää tasan mitä haen, niin tarjoa silti jooko. Muuten kai täytyy mennä huomenna kumiluotiin etsimään.

Biltemasta löytyy tankoa edullisesti.

Mulla olis FSA:n noin 60-senttiseksi pilkottu riseri 20mm nousulla. Myös CC-lisäjarrukahva löytyy vasemmalle puolelle, mutta siitä on noin 7mm matkalta kierteet paskana. Koitin pitkällä pultilla ja kyllä siellä lopussa on ehjääkin kierrettä tuurilla sen verran, että saa lukitteen kanssa pysymään. Laita privaa jos kiinnostaa.

Tanko itse asiassa löytyikin jo, mutta kiitos tarjouksista. Mietin tota kahvaa, pistän privaa jos ei löydy muuta.
edit. Ai niin, tuppejakin voi tarjoilla!

Kahva haussa edelleen, mieluiten just vaikka Goldfinger tms. 26mm käy varmaan myös.
Nouto ok!

Tuu hakemaan kuvassa oikealla oleva femmalla?