O: 14t 1/8" ratas (löytyi jo)

Tarttis otsikon mukaiset takarattaat mukaisen rattaan, mieluummin hyvässä kunnossa :wink:

pm tai o4o 1897 kasikasiseiska

Timo

Edit: 19t löyty jo, 14t vielä hakusessa. Jussin 14+1 tähän mennessä paras tarjous :wink:

https://www.yksivaihde.net/old/3892

Mulla on 14+1 piikkinen melkein uusi DA-ratas, ylimääräinen piikki ja NJS-leima kaupan päälle. Pyörität vaan vähän enemmän täysiä niin se on siinä?

Tänks KP linkistä :slight_smile: pistän pm

Tehdään jussi niin että jos ei löydy 14t ratasta niin otan sulta sitten on 14+1 :wink:

Kumiluodissa oli aika pienen näkösiä rattaita hyllyssä kun kävin reilu viikko sitten.

Foxcomppiin lienee saapunut näinä päivinä Surlyn kamaa lisää hyllyyn.

Ok, Kiits vinkeistä pitää soitella ko puljuihin. Onks sinne kumiluotiin puhelinnumeroo?

Ei kellään siis oo 14t ratasta?

Kumiluoti ei vastaa intternetlomakkeella lähetettyyn kyselyyn, pitänee ottaa riski ja mennä käymään paikan päällä :wink:

T

tänään just koskettelin ajamatonta 14t D-A:ta, mut ei se myynnissä tainnut olla. meen kohta käymään kumiluodissa, niin kysyn jos muistan ja jos se on auki.

Jos tarve on kova, niin mä voin kyl lainata mun superstarbaa. En ole valitettavasti luopumassa siitä, kun on niin hieno, mutta en mä sillä tällä hetkellä kyllä ajakaan.

Jäbät vaan pimittelee ja hipeltää kamoja, nyt sitä gäinää huuleen ja ajaa TIÄGSTE!:smiley:

Dani lupas mennä käymään gummiluodissa ja ilmoilee. Kalle jos nyt ei ala helpolla löytyy niin voisin ottaa testiin, ja tsekkaa kuinka paljon liian pitkä se välitys mulle on tuon kanssa :wink:

No mäpäs otan sen matkaan. Yritän huomenna pyörimään, jos ei ehdi, niin toimittelen jonnekin.