O: 135mm quill-stemmi 22,2 insert 25,4 clamp

Tollanen stemmi ois haussa, steel is reel but alu ok. Nousua ei joko yhtään tai hyvin vähän. HKI nouto, ei kallista. ±5mm toi pituus, mut pitkiä stemmejä saa tarjota anyway

Tuolla lisäksi tolpanhakupulmia, jonkun halvan tolpan voin ostaakin.

PM

Mitä oot rakentamassa kun on pitkä tolppa ja stemmi hakusessa?

ollispec disainia?

itse asiassa rossiniin tarvii vaan riser/streittari -ohjaamon, ja tolppa riittää et on pituutta enemmän ku 120mm

mul ois toi uuber-cool-california-hippies multicolour tie dye 135mm just sun spekseil. mut en voi antaa sitä :///// en vaan voi

mut tälläsee törmäsin mistä itteeki vois kiinnostaa tilaa yks -5 asteinen pitkä salsa

artikkeliki salsan stemeist BikePro.com / Buyer's Guide / Salsa Stems - Bicycle Parts at discount prices / the Buyer's Guide / Bicycle Parts at their finest! / Professional Bicycle Source / Bike Pro

ei oo ihaliian paha hinta toi $49, salsa moto comp mallille joka on siis kevennelty ja titaanipulteilla, -5 astetta ja 130 pituus löytyy

jos kataloogi pitää vielä paikkansa

Täh? voiks tuolta bikeprolta tilata jotain? oon luullu että toi on joku internet-jäänne jostain geocities ajoilta…
Mä mietin sitä sun rapala-stemmiä tänään jo aiemmin tietäen ettet luovu siitä kyllä. Ymmärrän hyvin.

Mulla on tollanen maantie-salsa 125mm mutta se on tosiaan 26mm mut vois ehkä kokeilla vielä shimmata ja jotain leveempää tankoa setback-tolpan kanssa, vois toimia. oha se jäykkä ja hip

aijjaa hitsi. ihmettelinki et toi on liian hyvää ollakseen totta, mut en tutustunu tarkemmin

mul kans 130mm 26 maantiesalsa ja haluisin kuitutangon siihe mut kuitu+shimmaus+1pulttiquili iha vähä kuumottaa

jännitystä elämään

Toi siis bikeprosta jostain mtb-foorumilta. Mut joo jatkaa vois stemmitopikissa, mut mitäs hyviä terässtemmejä oikein on? Salsat on jo vähän commondale…