Numeroita ja insinööripapereita

Tässä topikissa napero opettaa kuolevaisille ihan numeroita käyttäen polkupyörän geometrian vaikutusta ajo-ominaisuuksiin. Tulee myös referoimaan alan tieteellisiä julkaisuja. Shoot.

F

jos se ei jotain postaa tähän topikkiin ni on kumma

sen verran menohaluja löytyy vaikka nikki vaihtui

Herra T laittoi hätäviestin että jos alan taas postailemaan numeroita ja tieteellisiä julkaisuja niin palvelin kaatuu liiallisesta funktioiden määrästä ja tulee bannit.

Eihän tuo ole rakettititedettä kummempaa ja rakettitiedekin on vain newtonilaista mekaniikkaa.

Nietzsche Napero - 21:04, 22.8.2018 » Herra T laittoi hätäviestin että jos alan taas postailemaan numeroita ja tieteellisiä julkaisuja niin palvelin kaatuu liiallisesta funktioiden määrästä ja tulee bannit.

Onko meillä muuten mitään yleistä geometriatopikkia? Tastähän voisi ehkä nimen muuttamalla tehdä semmoisen. Geometriajutuista en hirveästi tiedä, mutta olisi kiva lukea ja opppia.

Eiku annetaan nyt naperon kertoa, kun sillä on tietoa. Pannaan sit stickyksi.

Nietzsche Napero - 20:43, 22.8.2018 » Aletaanko latomaan numeroita ja insinööripapereita?
Kiinnostaa

Tämän tieteelliseen todistamiseen tulee kyllä semmosia merkkejä että hitaamman koneen omaavat voi olla avaamatta tätä topiccia.

Voitte alkaa luomaan synteesejä tuleville väittämilleni opiskelemalla tämän runoilijasielujen murskausmanuaalin etukäteen.

Älä mun laskentakapasiteetista huoli. Mä spinnaan AWS:sta lisää kapaa jos oma loppuu.

Mitä tulee tuohon linkkaamaaa paperiin, niin voisitko referoida sitä tähän hieman. Mä olen pajalla kännykän päässä enkä just ehdi koko juttua lukemaan. Erityisesti siis toi etupään geo kiinnostaa.

sovitaanko, et tää timona vs. napero fysiikkakilpailu pidetään tässä topsussa eikä levitetä jokaiseen, niin ei tarvittaessa mene hirveesti aikaa sitten dellaillessa? eli ei twitterissä. ei cyclocrossareissa jne?

En löytänyt tuosta ohjainkannattimen etu-ulottuman vaikutusta. Siihenhän tulee ajajan ruhon nojaamisesta eteenpäin suuntautuva vektori.

tnts - 21:41, 22.8.2018 » sovitaanko, et tää timona vs. napero fysiikkakilpailu pidetään tässä topsussa eikä levitetä jokaiseen, niin ei tarvittaessa mene hirveesti aikaa sitten dellaillessa? eli ei twitterissä. ei cyclocrossareissa jne?
Siksi mä tän perustin.

Eikä tää ole kilpailu, koska kukaan meistä muista ei pärjää naperolle näissä numerohommissa. Mä ja mun runosielu ainakin ollaan täällä oppimassa.

Pelataanko täällä pokeria?

Nietzsche Napero - 21:31, 22.8.2018 » Tämän tieteelliseen todistamiseen tulee kyllä semmosia merkkejä että hitaamman koneen omaavat voi olla avaamatta tätä topiccia. Voitte alkaa luomaan synteesejä tuleville väittämilleni opiskelemalla tämän [runoilijasielujen murskausmanuaalin](http://ruina.tam.cornell.edu/research/topics/bicycle_mechanics/BicyclePaper1Andyv27.pdf) etukäteen.
Miten niin runosielujen murskaus. Etkö osaa arvostaa runosieluja? Herkkyys ja älykkyys eivät sulje pois toisiaan. Yritänkin aina kaivaa itsestäni tuota herkkää puolta, koska teknispainotteinen työni vähän demppaa sitä.

Edit:
Ihminen, jolta puuttuu herkkyys, on kone.

Eipäs nyt Olli poiketa aiheesta.

Tossa linkatussa paprussa lupailtiin jatko-osaa, jossa käsiteltäisiin trailin vaikutusta polkupyörän stabiliteettiin. Koska kinosta, kaivoin tuon esille (Download Supplement, suora linkki ei näemmä skulaa). Se mitä en ollut tiennyt oli, että on mahdollista konstruoida luonnostaan stabiili polkupyörä jossa on negatiivinen traili (6.4). Okei, aika rajatulla parametrialueella, mutta kumminkin.

Samoilla tutkijoilla on myös kolmas pruju, jossa liikutaan jo lähempänä alkuperäistä aihetta, eli ratsastajan vaikutusta. En taida tänään enää jaksaa kuitenkaan.

Minä odottaisin kanssa referaattia.

En tietenkään siksi, että edes epäilisin N.N:n vain tiputtelevan linkkejä erilaisiin tutkimuksiin ymmärtämättä niitä itsekään, vaan oppiakseni :slight_smile:

https://vignette.wikia.nocookie.net/southpark/images/1/15/ITSP.jpg/revision/latest?cb=20180503195400
Tänkö se mauro on duunannu?

Nietzsche Napero - 20:39, 3.10.2018 »
Munccis - 19:08, 3.10.2018 » Vittu
Kuule poika laitanko mä sut tonne (reisitasku)takataskuun? Turha sun on tulla tänne mitään huutelee, jatketaan keskustelua sitten kun oot laihuttanut itsesi semmosiin mittoihin että erotut lihajunttikansasta, sen jälkeen nosta wattisi edes puoliksi minun tasolleni. Sitten voit jatkaa tunneperäistä ölinääsi.
Onks näistä wateista ollu jotain todisteita täällä? Muistan kun haasteet lenteli ympäriinsä mutta ei tainnu kuitenkaan järjestyä kuntopyöräilyt, vaikka haasteita otettiin vastaan.

Nietse nettipyöräilijä vois nyt jalkautua kuolevaisten pariin niin loppuisi toi iltalehden kommenttipalsta- tyyppinen ölinä.

Onko pyöräilijä, jos ajaa vain wattbikellä?