Northcape-Tarifa bike race

Oli muuten väki järjestäjää myöten aika yllättyneitä kun kerroin tässä illallisella äsken juhannuksesta.

Hyvää matkaa ja turvallista seikkailua kaikille. Katotaan tuunko huutaa Pielavedelle tahi Vesannolle.

Huh ja onnea reissuun - laskeskelin tossa että noin 1.3 miljoonaa kammenpolkaisua riittäisi ehkä perille :open_mouth:

Yksivaihdetietona semmonen että Javier ajaa sinkulalla.

Mitä, eikö kukaan vedä?

walto - 23:04, 19.6.2018 » Mitä, eikö kukaan vedä?
Nyt vetää. Ekat tulee just pois vuonolta. Ei näytä vielä huonolta.

Oon seurannu kisaa minuutin ja mä vihaan tota susipaskaa träkkerisaittia jo ihan saatanasti.

ainakin se saitti kannattaa avata suoraan täältä fullscreen-kokemuksen vuoksi: https://northcapetarifa-2018.maprogress.com/

Näkyykö mistään millä numerolla kukin ajaa ?

Träkkerin vasemman reunan ajajalistasta (Samuli on 18 ja Kai 12).

Jaksaisko joku heittää jotain arviota, että minä päivänä nää kuskit (=samuli) lähentelis tota Lahden tienoota? Oon jussia viettämässä tuolla hämeenlinnan lähellä ja kattelin, että reitin varrelle ois lyhyimmillään 60km matka. Jos vaikka pakkais fillarin messiin ja ajais tonne reitin varteen oottelemaan Samulia ja kannutushuudot heittäis sen paahtaessa ohi ja suuntais takasin mökille.

kah, näähän tulee Syötteen kautta, pitää tähätä Syötekyläntien risteykseen kannustamaan

josbanse - 11:27, 20.6.2018 » Jaksaisko joku heittää jotain arviota, että minä päivänä nää kuskit (=samuli) lähentelis tota Lahden tienoota? Oon jussia viettämässä tuolla hämeenlinnan lähellä ja kattelin, että reitin varrelle ois lyhyimmillään 60km matka. Jos vaikka pakkais fillarin messiin ja ajais tonne reitin varteen oottelemaan Samulia ja kannutushuudot heittäis sen paahtaessa ohi ja suuntais takasin mökille.
Varmaan paras betti on vaklata tuota seurantaa ja kattoa lähtöhetki sen mukaan. Noi varmaan ajaa jotain 300-400 päivässä että varmaan sunnuntain tienoolla alkaa kiireisimmät olla siellä, mahdollisesti

ps. perkele kun on tuo seurantasivu niin raskas että vanha läppäri vaan tuhisee ja raksuttaa mutta sivu ei oikein tahdo latautua.

Vois kans.

Oho! Nehän aijaa täälä Rollossa tuon suutarinkorvan sillan kautta. Jos vaan aikataulu natsaa, niin täytyy mennä kannustamaan. -jos ei ihan kaatamalla saja…

Pitää kanssa kytätä kiuruveellä juhannuksena, kun reitti pyyhkii aika mökin naapurista

Kai on kai just nyt EKA JOKA YLITTÄÄ VALTIONME RAJAN JA SAMULI KOLMANTENA VAAN EI KAUKANA VETÄKÄÄÄÄ

Mitä? Onko suisehuppi jo kakkosena? Ainakin kunnolla kotomaan puolella jo on!

Juu kyllä aattelin mennä ulvomaan jonnekki Pulkkilanharju-Kärkölä välille oman lenkin ohella :slight_smile:

Hetassa näyttäis satavan just nyt ja huomennakin tiputtaa vettä. Samulilla 30km kärkeen ja yli 420km jo takana…

edit. https://northcapetarifa-2018.maprogress.com

Kotikenttäetu näkyy, Samuli laittaa varmaan kohta vilkun päälle ja siirtyy ykköseksi.

Tää kisa on sen puoleen tylsempää seurattavaa kuin TCR, kun ei oo reitinvalintojen tuomaa jännitystä. Navigoida toki täytyy.