No, minkäslaiset säännöt laitetaan

no,

Lähdetään täältä liikkelle.

1 Like

En ole moderaattori, mutta voisin vilkaista. Eli olen mieltä, jotta sallittakoot satunnainen eräissä piireissä kulttimaineen saavuttanut Delica pyöräaiheisten myyntiartikkeleiden seassa.

-rauhoittaisitte saatananne
-rakastaisitte toisianne
-pitäisitte hyvää aikaa kaiken aikaa

(YUP: Mitä minä todella sanoin)

7 Likes

we have our work cut out for us

Ei kukaan tässä kiihtynyt ole joten älä ala käskyttelemään.

Tässä loistoesimerkki annoin pikkusormen vei koko käden tilanteesta. Suurin osa autoista ovat varmasti eräissä piireissä sellaisessa maineessa että joku keksii sen olevan ok myydä täällä. Ja jos autot niin miksei prätkät, telkkarit, kissat, kämpät ja vanhat kattilat? Rajanveto ei oo tietty mikään yksinkertainen mutta jos polkupyöräharrastefoorumilla aletaan trokailemaan autoja niin vois vaikka tehdä sen siellä autotopikissa.

Oikeastaan ihan sama. More powersales to ya ja tosiaan glws.

ei tässä ketään olla käskyttämässä, paitsi moderaattoreita ajattelin hoputtaa että vois varmaan vihdoinkin tehdä asian eteen jotain, joten sama tehdä asiasta julkinen topsu niin voi vaikka alotella siitä postaa.txt missä oltiin MYYNTI-MAN ja SELLOn kanssa tekemässä myynti-ilmoitusta yksivaihteelle.

sanoinkin tuolla toisaalla että ite käyn mielulummin kauppaa yksivaihdelaisten kanssa joiden kanssa homma toimii jos itseäni ei lasketa kun oon välillä niin vitun tohelo, mutta ymmärrän myös hyvin sen että kun täälläkin on jo kaikenlaista kikkailijaa, ettei niitä kaivata juuri lisää.

ois tietty voinu tätä avata jo avauspostauksessa mutta oon huomannu että mun kantsii nykyään vaan tönästä pallo hätäseen liikkeelle vielä kun asia on mielessä eikä jäädä vatvomaan että juu moteroijja pittää kyllä se on moteraatio niin kuten tuppaa käymään muuten :sad1lol:

ei vittu käyn kyllä nyt pöllimässä sad1lol

4 Likes

Sun viesti tuli tohon väliin kirjoittaessani, et sinä mitään käskytellyt vaan nimenomaan avasit keskustelun ja hyvä niin.
Ymmärrän kyllä jos tori.fi/nettiauto ei kiinnosta mutta pahoin pelkään että homma levähtää käsiin. Tai sit ei. Mielestäni täällä ei nyt silti tarvii autoja myydä.

Enkä mä mitään modeilta oo tässä vaatimassa. Tuo “tunnen moden” läppä on nyt vaan ihan perus monella foorumilla.

Ite oon sitä mieltä et nykymeno aivan oujee ja oolsprait. Ennemmin luen silloin tällöin ilmotuksen, joka ei suoranaisesti liity pyöräilyyn kuin vaikkapa luukku-ukon joka topiin spämmäämää matskua vaikka ihan ns. sääntöjen mukaista oliskin.

Edit. Ja ihan samoilla linjoilla merkkarin kans yv:läisten kanssa asioinnin mukavuudesta.

1 Like

juu ja en nyt haluis puhua siitä autosta yhtään tuon enempää ns. julkisesti mutta kyllä sitä on puolitosissaan ennenkin yritetty multa ostaa pois yvläisten toimesta niin heitin hetken huumassa sinne mtb-kenkien ja kiekkojen väliin kun tuntui hyvältä idealta sillä hetkellä. eli ei tosiaankaan ollut myöskään mikään tarkkaan puntaroitu tai perusteltava/puolusteletava teko :joy:

2 Likes

Lähtökohtasesti ehkä sitä mieltä ettei täällä tarvi autoja myydä, mutta jos myydään niin olen tyytyväinen että ne on Mitsubishi Delica -autoja.

tavallaan olis kiva pitää myyntiartikkelit pääsääntöisesti pyöräilyyn edes väljästi liittyvinä, ja esim. musakaman ja kamerakaman luukutus k.o. aihepiirejä käsittelivissä topikeissa - sinänsä yhdyn mielikuvaan siitä, että yksivaihteelaisten kanssa on mukavampi tehdä kauppaa vaikka mitsubisheistä, kuin satunnaisten fb-marketplace -hähmyjen kanssa. aktuaaliset rajat vetäisin ehkä korkeintaan myyntituotteen/-palvelun laillisuutta koskeviin asioihin, etenkin jos yksivaihtoauto piste net -osaston artikkeleiden määrä ei lähde tämän linjauksen myötä elonmuskimaiseen nousuun pörssissä.

Voisko olla vain yksi ketju jossa voi myydä muuta kuin pyöräkamaa. Sit ei etusivu täyty kun ihmiset alkaa kauppaan niitä mitsujaan poies.

Oma mielipide on, että vain pyöräkamaa myydään täällä.

6 Likes

Muualla myynnissä > Muuta myynnissä

3 Likes

No mun mielestä: jos myyjä on myynyt esim. 50 pyöräkomponenttia niin kyllä siinä sivussa jotain yksittäistä kajariparia tai kameraa sopii tarjota. Tai jos autolla on kuskattu lukuisia yv-henkilöitä ja edistetty muutenkin olennaisesti foorumilaisten/skenehenkilöiden pyöräharrastuksia/-pisneksiä niin tottakai sitä on luontevaa tarjota täällä, edelleen siinä sivussa. :grinning:

Muutoin on ehkä vähän hassua puolestaan rekata tänne myymään jotain perushybridiä… :thinking: :upside_down_face:

11 Likes

^Same mind. Vaikea sanoa miksi yksi Delica hyvien artefaktien välissä ilman kuvaa on jotenkin epäpuhtaampi foorumikokemus kuin joku lastenratas-, hiihto-, auto-, kännykkä- tai kameratopic. On yksi ratkaisu. Tänne tarvitaan jotakin sellaista kuin…

IMG_8153

En usko että nää kävisi mahdottomasti rönsyilemään, mutta kyllähän se vähän hymähdyttää kun on autoa tai kulmatyöpöytää pyöräfoorumilla myynnissä.

:pale_smoker:

Kun myyntitopi näyttää tältä…

… ja joku asiasta harmistuu, mulle tulee mieleeni kaks kysymystä:

  1. Pilaako tällainen ilmoitus Yksivaihde.netin fiilistä t.s. onko jotain kirjoittamatonta sääntöä rikottu?

  2. Jos rikottu sääntö on ollu kirjoitettukin, niin onko se nimenomaan tällaisen estämiseksi tehty, vai onko tarkoitus ehkä ollut joku muu?

  3. Onko rajojen oltava tarkat eikä poikkeuksia pidä suvaita?

5 Likes

Ehkä mulla on semmonen lämmin ja kiva dementoituneen fiksivanhuksen kuva tästä forumista ja sen käyttäjistä, mut ennen vanhaa tuli haettua kaikenlaista kameravehjettä, työkaluja, tietokoneen osia, ompelutarvikkeita jne jne. forumin käyttäjiltä. Onhan tää kulttuuri selkeesti edenny akseleilla espoolainen koti-isä ja crustyboyes siitä alkuperäisestä young urban grafiikko -meiningistä, mut silti välillä nii helmee kamaa tarjolla, etten dumais.

mut en kyllä usko, että kalliolaisen yksiön kokoset sähköpöydät kauheena liikkuu täällä tähän maailman aikaan, se laiva on jo jättänyt sataman.

5 Likes