No hyvää joulua kaikille!

Jouluja!

Hyvät juhlapyhät jne. Nyt fillarilla kohti Järvenpäätä.

http://www.cyclelicio.us/images/raleigh-lights.JPG
Pyöräharrastajan joulukuusi.

Hyvää Joulua Kaikille! Kertokaapa sit mitä pukki toi… =D

Hyvää joulua! Mulle pukki toi Alfa-Merin Polkupyöräkirjan, sekä nostalgiset polkupyörät-kirjan. Olen onnellinen. Sain toki muutakin, mutta ne lahjat eivät ole maininnan arvoisia. :slight_smile:

Jouluja täältäkin, autokin meni paskaksi kun bussi parkkeerasi kylkeen niin ne vähät autoilut mitä on ollut korvautunee nyt sinkulalla ajelulla.
Pukki ei tuonut mitään fillareihin saati yksivaihteisiin liittyvää, pari pulloa punkkua kuitenkin.

Sain hyvin hienovaraisen vihjauksen siitä, että Chari & Co:sta on tulossa jotain.

Muuten tulikin sit vaan risuja.

Hyvää joulua. Ainoa pyöräilyyn liittyvä lahjus oli lahjakortti paikalliseen sportiaan, mikä pitää isoäitini mukaan käyttää kypärän ostamiseen.

Päivitystä: Pukki toi kirkkaankeltaiset huomioliivit. Leikkaan niistä sen heijastinnauhan irti ja liimaan/ompelen sen laukkuun. Ja kerron sitten käyttäväni liivejä joka päivä, niin kuin periaatteessa teenkin. Muuta pyöräilyyn liittyvää ei pukilta irronnut.

Pukki toi muiden lahjojen seassa chromen laukun sekä The Official Treasures: Le Tour de France kirjan. On ilmeisesti tultu oltua kilttinä!

Pukki toi angoravillaiset polvenlämmittimet ja 2kg elopainoa.

Mulla tipahti sukasta perussetti pyöränkorjaustyökaluja… aivan tarpeeseen!:slight_smile: