đŸ„” đŸ„” đŸ„” NITRO GRAND PRIX đŸ„” đŸ„” đŸ„”

voi vitu ku ei oo sopivaa pyörÀÀ. ja vaikka muuten oiskin niin voimansiirron kitkaisuus itkettÀÀ.

pitÀkÀÀ pirun kivaa.

MÀ tuun sinne, mut mulla vaan murtu kylkiluut vasemalta puolelta kuukaus sitte, nii ei oo viel aivan parantunu
Putkelta ajettaessa vÀhÀn vihloo viel
Mut ei meriselityksiÀ, ehkÀ se ois eka critti nyt


En tule

Halusin vain ilmoittaa.

1 Like

liia hidas, ymmÀrrÀn

13 Likes

Miten toi nyt oli sovelias kommentti


TiedÀn ettÀ oon ylipainoinen.

1 Like

Nii, mĂ€ oon taas kevyt mut aika ratanen😛

tÀÀ on tÀnÀÀn! mukaan tarvitset harjan, grillin, kylmÀlaukun, matkakaiuttimen ja fixed gear polkupyörÀn

Koita tuoda harjan tai pari ekstraa - riippuu kuinka monta saan anastettua tuolta taloyhtiön roskakatoksesta :slight_smile:

EnpÀs tuokkaan. Joku oli ennakoinu tÀn homman ja vieny harjat veke sieltÀ. Oh weli.

1 Like

Tuon pari harjaa

No olipahan kisat! Vaikken pÀÀssytkÀÀn ajamaan, kun riser-keppi oli kiinni. Mut master_cardin kanssa ajanotossa oli myös tosi mukavaa ja kovaa ajoa oli ilo katsella. RataennÀtys 1.35,6 nÀhtiin finaalikierroksella ja mitÀs se keskari nyt oli mutkaisella radalla kisan ajan, 36,9km/h. aika hurja!

Kisojen jÀlkeen pieni Makino-miitti ja siitÀ sit louhokselle uimaan! Oli muuten kirkasta ja viileÀÀ vettÀ. Rusan Riviera, nimensÀ veroinen! Skidit hyppi jostain mÀnnynoksasta kahdestatoista metristÀ jorpakkoon ja flengas jostain seitsemÀstÀ metristÀ tiputtautuen melko suvereenisti. Ite vaan pulikoin. SiitÀ vielÀ Alppipuistoon pizza_biken pizzalle. ai ettÀ.

16 Likes

Kuvia sit vaan

6 Likes

Juu, oli kylllĂ€ hauskat kisat, vaikka ei tĂ€llĂ€ kertaa pystyny haastamaan kunnolla. NĂ€in niinkuin ekana crittikisana avas kyl hyvin kĂ€sitystĂ€ siittĂ€, mitĂ€ ne ratapyörĂ€t on ja miten ne pelittÀÀs. Mut juu, kiittikset kaikille👍Ja oli mukava et paluumatkallekin löyty ajokaverit, ni kiitti jĂ€bĂ€t👍

6 Likes

MitÀ mainioimmat kisat oli!

TÀssÀ oma full blown kisaraportti:

Tulin paikalle tietÀmÀttÀ mitÀ touhulta oikeestaan odottaa, ainoo lupaus minkÀ olin ittelleni tehny oli etten paskois itteÀni työkyvyttömÀks tÀssÀ lyhyen lomani aikana. Sit jos radalla ajoon viel sais jotain tatsia niin se ois kaikki himaan pÀin.

TÀÀ oli mulle eka kerta sellasissa skaboissa jossa ei voi piileskellĂ€ jos ei homma suju. Mano a mano ja reidet ratkasee homman. SimppeliĂ€. ÄllĂ€rit sit ihan eri geimi.

Radalla ajaminen tuntu alkajaisiks tosi vieraalta kun kaikki omat ajo-skillssit on liikenteessÀ syntyneitÀ ja koko hermosto virittyny pelkÀstÀÀn kaupungissa ajamiseen. LÀmmittelyn aikanakaan ei tullu oikeen kÀsitystÀ siitÀ et miten tÀssÀ ny sit tulis lopulta ajaa kilpaa. Tiesin et reittÀ mulla riittÀis varmasti johonki asti ja olin bongannu ekoista mario karteista et @aaronix voitti sillon. PÀÀtin ottaa strategiaks seurata sitÀ ja yrittÀÀ kopioida mitÀ se tekee ja kattoo tuleeko siitÀ lasta vai paskaa.

LÀhettiin samalta viivalta kaikki ja otin suunnitelmani mukasesti paikan @aaronix :in peesistÀ kun se ampas kÀrkeen. Eka kierros meni jÀnnityksiÀ karistellessa ja totesin aika nopeesti siinÀ muutaman mutkan jÀlkeen et eihÀn tÀÀ loppujen lopuks pyörÀllÀ ajamista kummallisempaa ookkaan. Tokalla kierroksella @aaronix jÀttÀyty peesiin ja siinÀ sit mentiin tasavauhtista ravia kÀrkipelotonissa @ein0.0 :n , @aaronix :in ja Miron kanssa (sori, en tiedÀ sun yv-alter egoo).

Vaihdeltiin vuorotellen @aaronix :in ja @ein0.0 :n kanssa sijoituksia ja kulutettiin kierroksia kohti suurta huipennusta, eli kahta vikaa kierrosta. Otin ehkÀ innostustani vÀhÀn turhan paljon kÀrkipaikkaa siinÀ kisan aikana ja kulutin jalkojani pieniin pyrÀhdyksiin kun kuitenki mentiin tarkotuksellista ravivauhtia.

Olin aamulla kaivanu ainoan omistamani droppitangon varastosta, kÀÀriny siihen vÀhÀn sisuria pehmusteeks ja lyöny sen kii työrolleriini, mut eihÀn tommosella matala keskiö + 170mm kammet-kombolla pysyny mutkissa @ein0.0 :n ja @aaronix :in perÀssÀ sit alkuunkaan. Taisin iskee poljinta mutkaan joku kolme tai neljÀ kertaa kisan aikana, yks niistÀ strikeistÀ oli kuulemma kaikunu radalta maaliviivalle asti :smiley:

Tiedostin aika nopeesti ettei irti yrittÀminen tulis toimimaan kun mutkissa jÀisin kii joka tapauksessa. Ainoo ase mikÀ mulla tÀs kisassa tulis olemaan oli radan loppupuolella nopee oikee mutka joka jatkuu loivaan oikeeseen kaarteeseen ja tiukkaan 1-2 mutkaan ennen loppusuoraa. Se olis ainoo mutka missÀ mulla ois mahista kelata enemmÀn vauhtia ku vastustaja ilman et oisin polkimesta tontissa verisinÀ riekaleina. Saisin ehkÀ pidettyÀ sen johdon kun se tiukka loppu ei tarjoa sit enÀÀ muuta ku ohituspaikkaa paremmalla reidellÀ jos ne vikat mutkat ajaa edes auttavan puhtaasti. Sit homman nimi olis vaan pysyÀ kÀrkikahinoissa sinne asti.

Toisiks viimesellÀ kierroksella hengailin kolmantena @aaronix :in perÀssÀ sÀÀstelemÀssÀ hyökkÀystÀni ja @ein0.0 veti kÀrkeÀ. @ein0.0 :lla oli siinÀ pari tosi nÀppÀrÀsti ajettua mutkaa ja yhtÀkkiÀ gÀppi @aaronix :in ja @ein0.0 :n vÀliin oliki avautunu. SiinÀ oli varmaan reilu 10 metriÀ vÀliÀ yhtÀkkiÀ. Kelasin et tÀÀ homma ratkee nyt jos tota ei ota kii ja laitoin vetovaihteen silmÀÀn. Ajoin @ein0.0 :n sit kii niissÀ meikÀlle edullisissa nopeissa mutkissa.

Vika kierros mentiin odotetusti ihan hana auki hemmetti, all force no finesse, varmaan puolet mutkista leveiks :DD

Vahvasti @ein0.0 :a peesaten hyökkÀsin lopulta siinÀ ajattelemassani kohdassa, reisistÀ onneks lÀhti viel ihan kiitettÀvÀ spurtti, ja ohitin @ein0.0 :n onnistuneesti ennen viimestÀ loivaa oikeeta ja vikaa tiukkaa mutkakomboo. Se loiva oikee meni vÀhÀn leveeks ja jouduin himmaileen turhan paljon vauhtii pois vikaan tiukkaan vasuriin. @ein0.0 saiki sen johdosta viel eturenkaansa siihen sisÀkaareen mun viereen mut mutkan lopun hÀÀmöttÀessÀ alko kÀymÀÀn selvÀks ettei sieltÀ ohi enÀÀ tultais. Sit vaan vikaan loivaan oikeaan HANAA ja perkeleen voimalla!!! Maaliviivalla voitto kotiin reilulla puolen pyörÀn mitalla @ein0.0 :sta - oli kyl varsinainen trilleri!

Iso kiitos NR-jengille jÀrkkÀÀmisestÀ ja kuskeille hyvistÀ skaboista! Todella koukuttavaa hommaa, 5/5 vetÀisin uudestaan!

Omat rÀpsyt viel tÀhÀn, nÀitÀ saa sit kÀyttÀÀ vapaasti:

20 Likes


Kreiviiiiii :—D

12 Likes

Joudun kyl sittenkin laittamaan suuta soukemmalle rolleri trash talkin osalta jatkossa, jos ratapyörÀllÀ jÀÀ critissÀ jÀlkeen :upside_down_face: Mullakin kolahti poljin kerran maahan 167.5 kammilla rossinissa kun yritin paeta henriÀ muistaakseni tokavikalla kierroksella, mutta niin se vaan pyyhÀlsi ohi. Viime vuoteen verrattuna oli jopa melko turvallinen fiilis ajaa kun rata oli tÀysin kuiva ja olin speksannu tahmeet renkaatkin pyörÀÀn

Aika vÀhÀn jengiÀ (4kpl) tuolla kÀrkipelotonissa oli mun mielestÀ. Luulisin et useemmatkin pystyis siellÀ ihan kahistella mukana kun vaan ajoissa uskaltais kiihdytellÀ vauhtiin mukaan tai en tiiÀ en oo oikeesti mikÀÀn kisa ukko mut upee fiilis jÀi kunnon fiksi vedoista taas, maalissa ei meinannu nyrkit aueta tangon ympÀriltÀ

9 Likes

Kreivi ja poutataivasmakino oli khyl upea ilmestys, olispa ollu viivalla mukana

3 Likes

Hetkinen, ymmÀrsinkö nyt oikein, ettÀ @Henristig voitti tÀn kisan 48/19 vÀleillÀ?

jos nĂ€in on niin sitten “spin to win” ei liene ihan huuhaata (:

3 Likes

Joo, 48/19 luottovÀlillÀ mentiin, tuntu melko optimaaliselta noihin mutkaa mutkan perÀÀn jarrutus/kiihdytyshommiin! EikÀ edes joutunu sinne tÀysii manskua bussin imussa-terrorikadenssille kertaakaan :grin:

6 Likes