🥵 🥵 🥵 NITRO GRAND PRIX 🥵 🥵 🥵

:hot_face: :hot_face: :hot_face: NITRO GRAND PRIX :hot_face: :hot_face: :hot_face:

Nitro Grand Prix on mario kart -teemainen, cup -muotoinen fixi criterium -kisa kokonaisuus. Kisoja järjestetään fiiliksen mukaan. Toivottavasti mahdollisimman moni osallistuu edes yhteen osakilpailuun. Kisoista kerätään pisteitä mario kartista tuttuun tapaan. Tällä hetkellä kisoja on ajettu 2/6.

.
.

REAALIAIKAINEN TULOSSEURANTA:

21 Likes

Pitää yrittää päästä paikalle

SIJAINTI:
google maps linkki

Hype päälle!:call_me_hand:t3::call_me_hand:t3::call_me_hand:t3::boom:

2 Likes

Ai jai!!!

Uus ratapulkka ois melkei valamiina​:neutral_face:Toisaalta kylkiluut on vähän murtuneena ja elämä antanu kuokkaan. Tähän crittiin ois kumminkin päästävä, ehkä tuun nyt viimein​:+1::v:

Kalenteriin! Ois lomaaki sopivasti :>

muistetaan pitää osallistumiskynnys korkealla :+1:

7 Likes

Kun loma loppuu tohon viikonloppuun niin kätevää jatkaa suoraan saira_u_slomalla. Alustavasti kalenteriin!

E: muistin vielä missä oon töissä saatana

nyt kuulolle kaikki täs on tän luigi circuitin rata-analyysi tää pitää opiskella tarkkaan. vihree on THROTTLE ja punanen BRAKE. toi sininen viiva näyttää miten pääsee HITtaa parhaiten kaikki APEXit. kantsii käydä just oman valmentajan kaa läpi kaikki noi mutkat ja hioo omat ajolinjat minttiin.

18 Likes

joo

En pääse ajamaan mutta voin tulla kääntää ribsejä (veg)

4 Likes

tää on koht :call_me_hand:

2 Likes

monelt

and till when abouts?

Jos jollai mahkui ottaa harjoi peesii, tost sais pikku urakal vähä paremman. Aivan ajettava mut paljon käpyi ja pari semmost spottii. Mä ainaki yritän reilusti ajois paikalle mut en tiiä mihi harjan laittas ajon ajaks :face_with_monocle:

2 Likes

tää

1 Like

Alotellaan ~13:00 harjaamisella kaikki harjojen omistajat ja varsinki autoilijat ottakaas niitä harjoja kaikille myös mukaan

itse kisan alotus varmaan sitten joskus siinö kahden puol kolmen maissa riippuen kauanko valmisteluissa kestää

3 Likes

Drops and spd only

Toivottavasti mahd moni osallistuu ei mitään paineita ei tarvii olla mitenkään hyvä kunhan osaa ajaa pyörää

See you there!

2 Likes