Nettikaupat

kid_scientifik - 19:11, 7.4.2015 » bc bäst
Comp. Ilmaiset palautukset myös. Tulosta pakettikortti ja kiikuta postiin. Parasta.
ununu - 19:10, 7.4.2015 » BC on ollut varsin oma-aloitteellinenkin lähetyksen ilmaisen splittaamisen suhteen jos joku kama eioo valmiina hyllyssä
Ok, kaikki hehkuttaa eli mä on näköjään se poikkeus. Miksei ne tykkää musta?

E: Oho, mailiin tipahti just hetki sitten seurantakoodi. Näkiköhän, kuulikohan ne? Huh, nyt foliohattu äkkiä päähän.

No niin, lupasin ilmoitella miten käy pyörän tilauksen. Tilasin siis bike-discountista fujin.

16.3 Maanantai. Tein tilauksen netitse.
19.3 Torstaina tuli viesti et paketti odottaa DHL:n noutamista.
21.3 Lauantaina paketti on DHL:n jakelussa (Neuwied-hamburg)
25.3 Keskiviikkona paketti lähti matkalle Hampuri - Hki.
30.3 Maanantaina paketti oli helsingissä.
31.3 Postimies soitti et tois paketin kotio.

Eli reilu kaks viikkoo siinä kesti. Seurantakoodi alko toimiin itellan sivulla kun paketti oli suomessa. Siihen asti DHL:n oma sivu päivitti tietoja oikein hyvin. Pyörä oli hyvin pakattu, mukana tuli ylimääräisiä heijastimia sun muuta sälää.

Kompensoin vähän huonoa omatuntoa ostamalla pyörän lukon, kypärän, pöksyt sun muut kuusiokulma-avain pyöräliikkeestä. Sopivasti takatalven lumet ehti sulamaan pakettia odotellessa. Laitoin pörän kasaan toissapäivänä ja maistelen nyt heikkoa kuntoa tien päällä. Pyörä tuntuu hyvältä, ja ylämäetkin menee suht ok.

Olen kyllä mielissäni pyörästä. Säädän ja etsin itselleni sopivia asetuksia. Kiristän muttereitä päivän ajon jälkeen ja tutustun muutenkin pyörään ja omaan heikkoon kuntoon. huh huh :slight_smile: Mut jos tätä joku mun kaltainen noviisi lukee, niin sanoisin et uskaltaa tilata ulkomailta.

mites teillä on Goldsprint ja paypal maksut pelittänyt? Paypalilla näkyy maksu mut Goldsprintiltä tulee viestiä et ei oo onnistunut…missä vika? Usererror…

Edit: ei mitään homma hoidossa. Kaikki ok.

jaahas, evästeet seuraa mua facebookkiin ja nyt tulee shitmanon M088:n mainoksia evansille mukavannäköiseen hintaan. ihan kätevää koska linkkiä klikkaamalla pääsee tuotteeseen joka on loppuunmyyty täysin eikä mitään kokoja enää jäljellä. onko tuo ihan tarkoituksellista?

bc paketit matkaan pe/la ja tiistaina ennen 12 perillä

pakko antaa noottia huolimattomuudesta tosin koska tuli kaikkee mitä en tilannu esim. ylimääräinen keskiö ja goodridgen kamaa tuplamäärinä. hiilaritahnasta myös veloittivat vain puolet jostain syystä.

kiitämme: ilmaisia posteja ja -3% vorkasse rabattia

niin ja sitä, että ottivat takas n. 18kk sit ostetun tuubikumin jo täysin räjähtäneessä paketissaan

No toihan meni hyvin. Oispa mullekin tullut joku kivempi ylätys kuin helisevä paketti lohdutuksena piiiitkäksi venyneestä toimituksesta.

Ajattelin tilata satulaputken ja kammet Bike-Discountista. Haluaisiko joku Helsingin alueelta mukaan tilaukseen? Tilauksen laitan mahdollisimman pian vetämään (mieluiten jo tänään). Postituskulut ovat 6 euroa, kunhan ei tilaa mitään suurta (kiekkoa tms).

Oman tilaukseni arvo on 60 euroa. Joten jos jollakulla on tarvetta jollekin suurinpiirtein samanhintaiselle tavaralle, laita viestiä.

Kokemuksia jos Bike Discountin tuoteen saatavuus on “delivery period approx. 20 days or more”?

nettikaupat noin yleensäkkin, tilaa vain mitä on stockissa.

Mikäs siinä jos ei oo kiire. Sesonki + out of stock = älä laske liikoja ton varaan.

mindw - 22:15, 27.4.2015 » Kokemuksia jos Bike Discountin tuoteen saatavuus on "delivery period approx. 20 days or more"?
Älä [s]maalaa[/s] tilaa.
kaukomieli - 23:20, 27.4.2015 » Mikäs siinä jos ei oo kiire. Sesonki + out of stock = älä laske liikoja ton varaan.
20+ tarkoittaa, että nettikauppa tilaa sen valmistajalta/maahantuojalta, sikäli kun sitä tuotetta on enää edes olemassa. Ite oottelin yhtä tuollaista, taisi olla just BD:stä, kolmisen kuukautta, jonka jälkeen tuli rahat takas viestillä "tätä tuotetta ei enää ole saatavilla."

Kehien tilaus singlespeedshopista saattaa kasvattaa oppirahalaskuria. Tilasin ison kasan osia singlespeedshopista ml. Open Pro parin. Paketti saapui ovelle muussaantuneena, mutta siinä ei ollut repeämiä tai reikiä. Kehät olivat yllättävän huonosti suojatut. Pintapuolisella silmämääräisellä tarkastelulla ehät olivat ehjät, mutta toisaalta en edes osannut etsiä mitään vikoja. Puolitoista viikkoa myöhemmin vein kiekot janoiselle kasaukseen ja toinen kehistä paljastui rikkinäiseksi. Tässä välissä olen ehtinyt hävittää paketin enkä edes tajunnut ottaa kuvaa siitä.

Otin yhteyttä kauppaan ja selitin tilanteen. He olisivat halunneet kuvan laatikosta, jotta voisivat saada dpd:ltä korvauksia. Minulle he tarjosivat tästä syystä korvaukseksi vain 30€, mikä on vähemmän kuin maksamani 50€ hinta. Onko minulla neuvotteluasemaa pyytää enempää? Milelestäni viallinen tuote on viallinen tuote eikä siihen vaikuta onko tuote hajonnut kuljetuksessa vai aikaisemmin.

rikkinäinen/murjottu paketti = aina varauma rahtikirjaan ennen paketin kuittaamista, jos sitä ei tee niin aika huono mitään yrittää vängätä.

Varauma oli ainakin mulle uusi sana.

Kuinkahan nopeasti Onlyhighendiltä liikahtaa tavara Pohjois-Suomeen, ja minkä firman välityksellä? Olisi kai tuon voinut sähköpostitsekin kysyä, mutta näin viikonloppua vasten lienee helpompi saada vastaus täältä.

Singlespeedshopista tullut todella huonosti pakattua tavaraa. Lokarit oli ihan klommolla, lähetin kuvat ja sain uudet mutta nihkee meno. Kamat vaan heitetty isoon, ohueen pahvilaatikkoon.

Mull Dundane - 18:46, 8.5.2015 » [Varauma](http://www.minilex.fi/a/rahdinkuljettajan-tarkastusvelvollisuus) oli ainakin mulle uusi sana. Kuinkahan nopeasti Onlyhighendiltä liikahtaa tavara Pohjois-Suomeen, ja minkä firman välityksellä? Olisi kai tuon voinut sähköpostitsekin kysyä, mutta näin viikonloppua vasten lienee helpompi saada vastaus täältä.
en muista miten mut nopeasti ja hyvin

Osaako joku kertoa, miten CRC:n ilmainen palautus toimii käytännössä? Maksanko ite postin ja ne korvaa sen mulle, vai?

propsit http://www.alwaysriding.co.uk/ eilen tilasin aamulla muutamat vaatteet ja tänään oli kourassa. Suosittelen.