Nelsoni

Elämäni ihka eka ratarunko alkaa hissukseen kasautua. Kiekot ja polkimet on napattu konversiosta lainaksi, tälle tulee omat kiekot jossain vaiheessa kesää. Lukkopolkimet odottavat samoin asennusta. Etujarru puuttuu lisäksi vielä, kun crc teki virheen toimituksessa.

Pari kuvaa:
http://picasaweb.google.fi/tudeju/NimeamatonAlbumi#5340499574297592242

Hyvältä näyttää.

Mutta unohdit muuten ehkä laittaa ketjut kanssa? :wink:

^ No se se tais ollakin, kun ei oikein rullannut. Heh. Kiitti j muuten Nelson -vinkistä eri ketjussa. Tartuin syöttiin, enkä kadu.

Jep, hienoa että hankit ton. Näyttää nimittäin erittäin hyvältä setiltä noin ‘luonossakin’, ja etenkin hintaansa nähden. Jos mulla olis tarvetta/tilaa vastaavalle niin harkitsisin vakavasti.

Pimeässä lurkkiva Nelson katukuosissa. Ei mikään kevyin setti kylläkään. Kuriositeettina Alien bikesin kiekot, jotka kahden vuoden talviraiskausten, kanttareiden, kuoppien, stonganyliukemin ja Turku mayhem -flättimayhemin jäljiltä vieläkin luotisuorat ja laakerit ok. Painavathan ne kyllä ovat, niinkuin tuo truvativin hd-stongasta pätkitty riserikin.

http://tudeju.kuvat.fi/kuvat/fillarit/nelson1.jpg/full

http://tudeju.kuvat.fi/kuvat/fillarit/nelson2.jpg/full

Kato, mun entinen jarrukahva :wink:

Mites sun iibiimkombo imee tärskyt tollaisten kapeitten renkaiden kanssa?

^ Mun hanuri sanoo, että hyvin - ainakin verrattuna aikaisempaan budjettikomboon. Itse asiassa ero on huomattava: ei toi Nelson ihan niin tärinä olekaan kuin luulin.

Hiano on!

Sori, pakko OooTeetaa, mut mikä rieska picasa-albumin mustassa Rossinissa väijyy?? Ainiin, ja myy mulle syksyllä ne herkän värisen konversion D-A:n kammet ja polkimet.

^ Rossinin eturieska on Tohtorin kätköistä, joku muinainen ranskalainen hitechpatentti ja 110-jaolle tuunattu. Se yksi aerokonversio kilkkeineen meni ystävälle synttärilahjaksi ja pyörii nykyään Kemin suunnalla.

mismätched colors!!1 Noei, niin on omassanikin :-). Hienohan tuo on. Itsellä ärsyttävästi lukko ja lukitustolpat pikkasen nihranneet maaleja pois. Sulla näköjään hyvin pysynyt valkosena pystyputki.

Hmm mitäs hittoa. Tajusin just äskön et omasta nelsonistani puuttuu kokonaan tuo etuputkea koristava laivavaakuna. Mulla se on vaan blankon valkonen.

^ Se vaakuna on tosiaan putkeen liimattu simppeli tarra, ei siis mikään maalaus tms.

Hei Nelson tiimi! Miten noiden rungon kokojen kanssa?

mitä kokoa teidän ruhot ja rungot?

Tuntuis jotenkin omituiselta tilata 57 runko (176 pituus itel), mutta toi taulukko…

^ Toi mun on 57 ja olen 181 pitkä. Oikein sopiva koko mulle, varsinkin ratadropin kera. Vaakaputkihan tuossa on suhteessa lyhyempi.

ite oon kans 181cm pitkä ja 57 runko on just luonteva. Se 57cm on keskiöstä ihan sinne mis satulatolppa alkaa aka satulaputki loppuu, eikä vaakaputken keskikohtaan asti. Jos oot tulossa kriittiselle pyöräretkelle tänään ni mun 57cm nelsonia voi sitä ennen tai jälkeen testata.

Ekat kiekot tuli kasattua, niin pitäähän siitä ilosta kuvakin pistää. Nelson lenkki- ja ratakuosissa. Etukiekko mavic cxp33 / On-One / DT champ + sapim. Takakiekko velocity deep-v / On-One fixedfixed / DT comp + sapim. Keveni fillari aika hurjasti verrattuna edelliseen kiekkosettiin.

http://tudeju.kuvat.fi/kuvat/fillarit/nelsonpista.jpg/full

The

of the Nelson Club,
Finland

Ei yhtään paha valkosil kiekoilla. Ite oon harkitsemassa mavicin ellipsejä, kuhan vähän saa nyt kesällä tehtyä duuneilla enemmän massia. Mitkä noi polkimet on? Entä välitys? Oon omalla polkenu nyt pari päivää 52 16 velosetupilla.

52-16? kaapunnissa? kiesus…

Joo, meinas itku tulla silmään kun nous uimastadikalle, ja siinä mäessä pyörätiellä kun menee radan vartta alppipuiston jälkeen ylös sokeiden kirjaston viereen. Olen kyllä kevyt (63kg), joten se vähän jeesaa. Ihan omaa laiskuutta ton kanssa tuskailee, ketjunkatkominen on jotenki niin vastenmielistä hommaa.

^ Herrajesus, 52/16 kuulostaa hurjalle ihan radallekin. Mulla 49/17 hapottaa radalla jo kivasti, kun aukeaa etusuora ja vastatuuli. 49/18 tuossa toisella puolella muuten ja sillä on kolmenkympin keskaria vedetty Teemun peesissä lenkillä ihan mukavasti. Varmaan molemmat pykälällä kovenevat, kunhan tosissaan kesään päästään.

Polkimet eggbeaterit.