Nelson pista mtb

Pakko tykätä. Komppaan kimiä.

Jotenkin kyllä omistajansa näköinen pyörä (jos tohdin olla näin suorasukainen). Omniumit on hyvät.

olisipa minunkin nelsoni näin likainen ja pahoinpidellyn näköinen. muussaus kaunistaa, 5/5.

Kaktus - 20:26, 9.9.2012 » Jotenkin kyllä omistajansa näköinen pyörä (jos tohdin olla näin suorasukainen). Omniumit on hyvät.
Haha. Jeeeeb! Totta joka sana. Meikä ja nelson!

Penkistä voi vielä sanoa tärkeän maininnan ja kiitokset. Vissii alunperin mikenaassi osti tän itelleen halvalla jotakin uutta fetissiä ja sadistiharrastusta silmälläpitäen. Sitte sami osti tän mikenäässiltä visptirkiditarkpäissään. Kumpikaa ei digaillu.
Sitte juu sattu sillai, että reenailtiin keospinei mestoilla ja potkasin ton vanhan fujitan baskaksi. Noei hätää. Sami sano vitsillä, että sillä ois yks spideri. Meikä oli onnesta ihan vittu soikeana ja poistin kyseisen satulan het ja suoraa. Daily newsin häppärikaljan hinnalla elikkäs 3e. Hyvä penkki. Kesän kilsat tolla on menty. Nyt tuokin tosin hieman halkes ku baby nelsonin ja velo_loven kanssa kruisin ja sitte sossun edessä oli pakko vähä keulia. Ympäri men heti ku mimmien kaa ajamassa!

Tän hektisistä polkimista kiitos hullulle venäläiselle pyöräsekopäälle, taiteilijalle Andrejlle. Vanhemmat helsinkijäbät vois kaverin tietää.

Tän päivän perusteella omniumit on tosi hyvät kammet. Välityksen tosin vois vaihtaa takas 47-17 tai vähä kevyempäänkin. On vaan niin helkkarin hieno tuo omniumien oma ratas.

tän pyörän kanssa ollu kyl good times.

Tää on niinku Suomen versio siitä erittäin ajetusta läähätin c’dale trackista. Yks hienoimmista, mitä oon nähny. 10 pts.

munakorva - 0:45, 10.9.2012 » On vaan niin helkkarin hieno tuo omniumien oma ratas.
itsekin juuri samasta syystä laitoin takaisin.

Pure löööv!

Sweet.

http://farm9.staticflickr.com/8458/8033399179_ac6d093849_z.jpg
Hieno mies, hieno pyörä

Ööh succismiehet PLIIS fillarivoorumille…

Ps. hieno pyörä, satula on hc

Kun kyllästyt tuohon satulaan, niin tota vinkvink!

Tulipa muuten yksi diytatskaidea. :smiley:

Tuskin kyllästyn… Rakas istuin! Se ei taida spyderi enää uutta omistajaa nähdä, vaikka kiertopalkinnon virkaa onkin toimittanut. Oon kaatunut ton halki ja ajanut
löysäksi. Ei kovin pitkäikäinen penkki… Jännittää, että pitääkö mun hommata uus samanlainen tilalle joskus viimein penkin kokonaan antautuessa

Tattoo kiinnosta! Pitäis itsekkin tässä syksyilloin jotakin taas tökkiä. Käppäpyörätatuointi ollut suunnitteilla

Seittiä sinne minne se kuuluukiin? :stuck_out_tongue:
(elikkäs ei kyynespäähä)

Crusty - 19:14, 9.9.2012 » diggaan et takana syvempi kehä.
Ensimmäisen kerran näin spyderin tällä foorumilla ja sehän toimii vaan. Oisko mustat satulan kiskot ja takaratas stealth.

Miks tää ei o vielkään musta?

Aluksihan tätä mattamustaksi suunnittelin. Mattamusta mastonin äärinmäinen kannattaja kun olen. Kuitenkin sydämmeni heltyi nelsonin mustaan, elikkäs siniseen valkoiseen ja punaiseen. Pysykööt tämä runko näin.

Takakiekosta pitäis napa ja pinnat maalata mustaksi. Piti tehdä se jo joskus huhtikuulla, mutta vähä jäänyt. Ehkis talvella!

deepvee eessä, hoossoni takana ja vitu mustaa spexii. Ja jää

Tää on todella jees. Babylonin oravat itkee kun runttaa ohi.

Pakko palata tohon kun mainitsit polkimien yhteydessä ton Andrejn. Kävin joskus toissa talvena hakemassa ukolta yhet polkimet ja kengät, ja lopulta kahvin ääressä tuli juteltua tovi jos toinenkin. Kävi vielä työhuoneeltaan hakemassa läjän kaikkea tavaraa ja pyysi joskus myöhemmin hakemaan. Ei mikään turha jäbä. Hienoimpia muistoja mitä mulla on koko tän harrastuksen parista.

^ Todellakin.

Siinä on ukkeli paikallaan. Hyvä, että joku tunnisti. On nimittäin sellainen mies että on hommat ja katsomus mallillaan. Harvoin näkee ihmistä, joka suhtautuu polkupyöriin ja yleisestikin elämään moisella tunteella ja huumorilla.

Tiedän, että andrej täällä joskus katselet. Terveisiä sinulle! Pitää nähä taas!

OT:na mainittakoon muutama lausahdus, mm. itellekin käyttöön jäänyt vertauskuva korkkiteipin tatsista = kyrpäote, ja “pitäs varmaan tatuoida OLMO tohon selkään ja myydä kaikki romut nurkista” tjsp. Joo, terkut myös täältä. Olin melkein jo unohtanut.

Tä on kyl kuuuuma tsygä!