Nelson pista mtb

Hieno on pyörä.

negaatio - 22:38, 30.3.2012 » voi vit! ex nelsonmies itkee karvaita krokodiilin kyyneliä kova meno!
Pitäisiköhän minun viimeinkin kasata negaation ex-Nelson ajoon sieltä makuuhuoneen nurkasta :)

Mahtuuko taakse 28mm Gatori?
Ootko punninnut runkoa?

mahtuu se varmasti. Reilusti on dropeissa tilaa n. 26mm kumeilla. Pidän vaan perän aina max slammed. En oo punninnu kyllä.

Oiskohan negaatiolla tai kyttyrällä tietoa niilssonin tarkasta painosta? Tai muilla piinkovilla entisillä nelsonpettureilla.

Pitäis ottaa uus kuva, hei. Mulla on niin katurataisa penkki nykyää. Fujita meni paskaksi geotreenissä ja paskassa korjauksessa.

LISÄ: RAKASTAN TÄTÄ PYÖRÄÄ.

Noni. Ja on. Ja jää.





uus hiilarispeiseri kurdistanin pojilta, omniumit ja 4seasoni. Takakumien vaihtumista ei lasketa. Polkimet vois mezkaa joskus

tä on kyl ihana, diggaan et takana syvempi kehä.

tykkään tuosta suihkukaivonkansipenkistä ja kohtuullisen ajetusta tupista. Ja muutoinhan Nelson on pelkkää hienoutta. Ois pitänyt itsekin poistaa muutama vuosi sitten, kun moinen oli jo ostoskorissa.

Iha nvitun siisti.

ainoo runko, minkä myyminen jälkikäteen harmittaa. Setup näyttää ajossa hioutuneelta. Meno vaan paranee.

Sielukasta :slight_smile:

Hienoin Nelson tähän mennes, ja Nelson on aina hieno.

Hatunnosto kampi updeitille. Ten points.

<3.

munakorva - 19:13, 9.9.2012 » http://i867.photobucket.com/albums/ab240/eggear/nelsonsyksy2012008.jpg
Päräyttävä.

Hyvä meininki!

okei. tästä digaan. ja kammet natsaa.

e. unohtakaa jo ne matalat kehät ylikoon rungoissa. näin se tehdään.

Ja taas harmittaa etten ostanut kun tällänen oli saatavilla. 5kautta5.

Helppo ylistää. Kunpa kaikki jaksaisivat ajaa pyörillään niin paljon että niistä tulisi näin sopusuhtaisia ja kauniita.

Selkeästi Skidin Leaderin kanssa foorumin siisteimpiä pyöriä!

Tästä paistaa ajamisen meininki.
Ylistää ei voi liikaa, tästä mä pidän.