Ne hyvät fiilikset!

Sanoit sen mitä en ite kehdannut

8 Likes

(post deleted by author)

Kävin ekaa kertaa ajamassa polkupyörällä joulukuisen lantiomurtuman jälkeen. Kevään ihmetellyt sitä, että miksi sitä ajoikaan polkupyörää ammatikseen ja mitä helvettiä mä oon miettinyt. En mieti enää. Oli paljon siistimpää kuin muistin.

12 Likes

laitoin olmoa paloiksi, putsailin ja rasvailin ja pistin takas kokoon. nyt kädet tuoksuu siltä kun on puuhaillut pyörän kanssa ja se on mulle semmonen aika ihana silleen kesän tuoksu. vähän niinkun aurinkorasva ja päivänpaisteessa lämmennyt iho.

9 Likes

Kipakka mutta helmi keli ajaa fixillä töihin. Aurinko paistaa ja 28mm / 8bar rullaa. Putsattuja kelvejä. Matkalla Laakericenteristä uusia pyöriviä osia. Samalla tulee whatsapp viesti pojalta että Steam tekinen tuki sai palautettua hänen käyttäjätilin. Paljon muita pyöriä liikkeellä. Ei mitään hämminkiä muiden tiellä liikkujien kanssa.
Nyt kyllä universumi taas hemmottelee.

3 Likes

60km lenkki Bodomin ympäri. Oli hauskaa ja mäet tuntui hirveältä. Kiva kuitenkin saada ensimmäinen 50+ lenkki alle tälle vuodelle ja uudelle grävel pyörälle. Paljon muitakin liikkeellä, oli kiva moikkailla vaikka ketään en tunnistanutkaan.

7 Likes

Oli hyvä fiilis tänään

6 Likes

Kiva puu.

ah siis pienessä kevätsateessa ajelin keskuspuiston läpi enkä ees eksynyt. tuoksui ihanasti keväältä!

5 Likes

Mikäpä voisi olla hienompi startti Lohjanjärven uimakoulu B300. Hieman myöhemmin saatiin myös se uimakoulu-osuus. Huolellisesti.

7 Likes

Koko viime viikko tuli kiskottua toinen puolikas lenkeistä navakkaan vastatuuleen, ihan normaalia settiähän se on kun niitä täysin tyyniä päiviä on harvoin.

Lauantaina aamulla heräsi ajatus että mitäs jos ajaisikin lenkin sillai että menomatka myötätuuleen ja takas junalla. Tuumasta toimeen, Kerava-Lahti myötätuuleen ja Z-junalla takaisin. Olihan makee fiilis tykittää kun ei tarvinnut säästellä paluumatkalle.

8 Likes

Tunne kun kipuilun/vilustumisen/säryn/voimattomuuden jälkeen immuunijärjestelmä on taas voittanut

Open photo

Täähän se oli tuulisen lauantain resepti. Ite hyppäsin Z-junaan Hennassa ja annoin VR:n vetää vastatuuleen. Samassa junassa kaksi muutakin pyörähenkilöä (kalustona sininen Surly ja Cervelo) jotka oli saaneet saman idean omilla tahoillaan.

3 Likes

Tulin viikonloppuna Savosta Helsinkiin asti pyörä mukana (en pyörällä itse matkaa). Sunnuntaina oli jo hiukan mukavempi keli ajella ympäriinsä kuin lauantaina. Kuva jostain Eiranrannasta.

15 Likes

Aurinkoiset kesäkuurot, kukkivat kirsikankukkapuut ja pumptrack <3

1 Like

ah siis jotain ihme nitinää on kuulunut pyörästä nyt muutaman viikon. ei isoa mut semmosta ärsyttävää kuitenkin. ja oon sit tsekkaillut ja rasvaillut erilaisia the usual suspects -palikoita sitä mukaa kun oon jaksanut mutta nitinä vaan jatkus.

mutta haa! eilen sit löytyi illalla oikea syyllinen (satulatolpan klämppi vai mikä se sana on) ja nyt sitten oli ihanaa ajella ilman mitään nitinöitä. on sillä iso ero henkisesti.

2 Likes

Itellä kans oli eilen vastaava tilanne, kitinän syy haarukoitui talvikenkään eikä pyörään. Vielä pitäis talvikenkään vaihtaa uusi klossi, että tietäisi, onko kitinä pysyvä kengän ominaisuus vai ilmeneekö sitä vain kuluneella klossilla.

1 Like

se on keyser söze, itseasiassa.

2 Likes

kuulostaa zen-temppeliltä

vikana hiffattu usual suspects -epäillyt

2 Likes