Nähty kaupungilla:

Npertj - 18:03, 9.10.2015 » tuo satulakulman säätötapa on kyllä niin hieno
http://www.ergon-bike.com/us/en/blog/wp-content/uploads/2013/11/6a00d83453140969e2017c322afd34970b-640wi.jpg

se lukitaan alapäästä

No tuohan se vasta kätevää on, jos tolppa pitää ottaa irti rungosta kun yrittää säätää satulaa vaateriin vai ookko porannu orloo reiän;)

Säätäjät säätää!

Ei ***tu! Pari päivää takaperin olin näkevinäni Erikois-Cressun ajossa Turussa. Siis se punainen Crescentti, jossa oli mm. osia yli tonnilla(!), erikoiskumit ja erikoiskiekot.

Nähty myös :smiley:

Mutta oliko kuskilla erikoishousut?

Pispalan paskasakki (miinus Essi, pus pus) lähti etanavauhtia Salhojankadun pubista, joku tuli vaaleella kiinteellä ratsulla vastaan. Joku pinnakorttikin vissiin siellä. Ilmianna itsesi!

Ja jonkun hissukseen ajelleen Nelson kuskinkin ohittellin jokivarressa alkuviikosta kun ajelin töistä kotio.

jojo - 20:06, 9.10.2015 » Ei ***tu! Pari päivää takaperin olin näkevinäni Erikois-Cressun ajossa Turussa. Siis se punainen Crescentti, jossa oli mm. osia yli tonnilla(!), erikoiskumit ja erikoiskiekot.
[s]Jos tarkotat tota Gazzaloddi-Cressua niin se on pitkän tauon jälkeen taas ajossa! Voisin AMAn siitä väsäillä tuossa ensi viikolla[/s] E: ei sittenkään mitään, tais olla eri pyörä kyseessä

Eilenillal tais tulla tnts vastaan Diakonissalaitoksen ylämäessä.
Ja iltapäivällä tänään Pabs Haltialan pellonlaitaa.
Mie oranssilla Unitilla laukkujen kanssa.

jojo - 10:47, 10.10.2015 » Ja jonkun hissukseen ajelleen Nelson kuskinkin ohittellin jokivarressa alkuviikosta kun ajelin töistä kotio.
ET KAI AJANU YLI NELKYTYKS!?

vastaa.

Edit. väsyny läppä pois

stokkan kulmalle oli lukotettuna kauniisti auringossa kiiltävä musta gazzetta, joku kohtalotoveri eksyny myös hulluille päiville?

Lumikko - 20:24, 10.10.2015 »
jojo - 10:47, 10.10.2015 » Ja jonkun hissukseen ajelleen Nelson kuskinkin ohittellin jokivarressa alkuviikosta kun ajelin töistä kotio.
ET KAI AJANU YLI NELKYTYKS!? vastaa.
Maantiellä ajettujen kilometrien myötä arvelisin vauhtia olleen vaatimattomasti n. 25km/h.

Btw, #erikoiscressu bongattu myös eilen lukotettuna humalistonkadulla.

Ai niin morot munikselle perjantaina moikattiin Piispankadulla, kun olin juoksemassa kaverin kanssa.

Uusikadulla lauantai-iltana komea Pelizzoli lukittuna, jossa unohtunu valot päälle. Sammutin :slight_smile:

Työmatkalla Kaarinaan lipui vastaan internetistä tuttu suihkurouva dosnoventallaan.

Joku veti juuri FIXIEmanin elkein komeat trackstandit mustan fillarin kera Valimotien ja Tapaninvainiontien kulmassa Vantaanjoen varrella.

Täysiit vastaanotettu keskuspuistossa rusan urheiluhallin kohdalla, vastauksena tällä kertaa ujo “wuu!”. Jäi vähän kuti piippuun täysittelyssä, mielessä siinsi jo koti ja kaurapuuro :slight_smile:

e. Oliko fibre flare perällä? Tyylikäs valo joka tapauksessa!

^Hep! Ja vähänkö hämennyin ku pari minuuttia sen jälkeen joku täysiitteli mulle taas Paciuksenkadulla. Hyvä meno!

Edit. joo fibreflarehan se