Nähty kaupungilla:

Ai samperi se olit sinä kun suloiset kastanjanruskeat kiharat valuivat kypärän alta! Talvitie boogie todella

2 Likes

Moikkuli! Siinä kassalla valehtelin sulle, eli toi ei oo mun tsygä, vaan mun käppärolleri oli siinä pihalla Kierrätyskeskusta vastapäätä.

Tänään aamulla ysin pintaan huutelin täysiit jollekulle Flemaria pohjoiseen vetäneelle. Hesarin valoista huhuilin.

2 Likes

Joku leveetankonen brakeless fixy nummen ärrän kohdalla aamulla, hyvän näkönen meno!

Elämäni ekat täysiit Tampereen suunnalla vastaanotettu siinä hervanta cityn huudeilla ku rullailin ihan omissa maailmoissani. Kättä lippaan toverille!

2 Likes

Jos oli vähä enne kymppiä ja sateenkaarilippis päässä ni varmaa mä! Muuten joku muu jol on hyvä meno :eyes:

2 Likes

Lohivoileipä ja tuure sörn rantatiel

1 Like

terkut n00bsycollinssilta (:

1 Like

Eilen hämeentietä ehkä 16 aikoihin tykitteli vihree colossi lowpro(?), kovan näkönen meno oli!!

Moikku :rightwards_hand:

1 Like

Nimimerkki @Erik nähty hai-venettä purjehtimassa Santahaminan eteläpuolella. :sunglasses:

7 Likes

Ja heti seuraavana päivänä eli tänään @kreivi polkemassa fiksi-pyörää etelän satamista kohti main race -aluetta. Kelpo duathlon :ok_hand:

4 Likes

Hesarilla @reuna n entinen Pomppis kovassa ajossa siinä puol ysin jälkeen aamulla. Hard going ja etämoikut, jos palstan kautta kulkee!

Kuka oli eilen Mashilla Espoo Cinessä?

@normaali hesarilla. Oot kyl paljon kohteliampi kun minä. Jotenkin hämmennyin näkymästä.

Sit viimeinkin pääs juttelee sen jarruttoman bob jackson kuskin kanssa. Hieno kokonaisuus, pyörä ja tyyli.

1 Like

en edes ottanut lakkia päästä!

Moikka virtuaalisestikin, kiva oli jutella pikaisesti!

1 Like

Sippo täysiitteli Kampin kauppakeskuksen holleilla, @420_iiro_69 samoilla paikoilla ohiajaessaan sekä kolmantena oopperatalon takasissa liikennevaloissa joku uusi tuttavuus! Jokaisissa valoissa on hyvä odotellessa treenata trackstandii!

1 Like

Puoli viiden aikaan bongattu kunnioitusta herättävä vaihdepyörä-träkständ Lauttasaaren sillan tuntumassa. Kunnon meininki!

1 Like

Oogees suvilahdes

3 Likes

Himmee lössi Night Ride -porukkaa (?) tässä Haagan hoodeilla. Huusin teille täysiit =)

9 Likes