Nähty kaupungilla:

Oli hyvän näköne, osu itelläki silmään.

myllypuro amerikan lippu ritchey ama täällä?

Täällä bingo

1 Like

Nordensköyldenin ja Urheilukadun kulmassa täysiit :call_me_hand:
Oli lunta niin paljon silmissä et näin vaan häivähdyksen etutarakkaa. Kiitti woimist!

1 Like

Moi!! Joo hämäränä oli näkökenttä :grin: Kiitos samoin, täyzii :call_me_hand:

1 Like

Pari tuntia sitten tuli @manuelkala vastaan Piispanristin Prisman viereisellä omakotitaloalueella. Koetin huudella täysii mutta huutelen täälläki :smiley:

ai, moro vaan! näkyvyys tasan nolla tänään ja napit korvissa nii en kuullu muuta ku Dayglo Abortionsin Dragonsin

1 Like

Joku kuiskaili mun ekat täysiit (vasta 10v harrastusta takana) hiltonin edustalla, meni vähän ohi kun keskittyminen meni siihen että yritin pysyä pystyssä, hei vain!

9 Likes

mukavat aamuturinat nimimerkin @Koivulan_dynamo eläköityneen isän kanssa. no, tuskin oli sukua, mutta samaa habitusta. kehuin huutavan punasia napoja (son&rohlo), mikä johti vähän pidempäänkin kuulumisten vaihtoon.

1 Like

@lazerhors346 töis Humalistonkadulla, täysii! :call_me_hand:

3 Likes

Kukas muuten kävi tänään Erosella C-kasetteja ostamassa? Huomasin yksivaihteisen titaanin (?) värisen kulkimen vasta kun näin takavalon ja lentävän sepelin.

Kenen ganjapommitettu Fuji oli Sellolla?

Kiinteävälitteisen Ogren omistaja junassa Kouvolasta Pasilaan.

1 Like

mun

1 Like

Tunnustan.

3 Likes

Läpyt Aleksis Kiven kadulla, @Carl :call_me_hand:

1 Like

Dösän ikkunasta nähty 2Fresh loskavallia ylittämässä!

1 Like

Täysiit vaihdettu puolen päivän jälkeen Kuliksessa itäbaanalla - moi vaan!
Turhan vähän näitä tulee talviaikaan…

@Frankton Puutarhakadulla!

1 Like

Hauska kun viime viikolla Sturenkadulla Tropicarion kohdalla ajaessa joku ulisi toiselta puolelta katua ja jotenkin siitä muistin, että tasan samalla kohtaa Mäntsäläntiellä on katurasti. Muuten olisi taas unohtunut hakea. En tiedä oliko ulina edes mulle suunnattu, mutta: kuultu kaupungilla