myyty

^^mä vähän toivon että tosta pyörästä kuuluu kovassa vauhdissa vitummoinen vihellys. voiko tota soittaa niinku nokkahuilua ajaessa?

Pedro - 16:44, 15.11.2013 » ^^mä vähän toivon että tosta pyörästä kuuluu kovassa vauhdissa vitummoinen vihellys. voiko tota soittaa niinku nokkahuilua ajaessa?
Ostakaa makkaraa

tuli vähän kahvia nenästä kun luin ton kommentin.
mut joo toivotaan että vispilä löytää tiensä hyvään kotiin missä sitä silitellään ja revitellään.

Olis kyllä sellainen tuulikello komea… komia ulina vaan kun täböttelis kaupunnilla.

Sellanen ulina niinku Stukasta lähtee…

…ja pyörälle nimeks Syöksypommittaja. Ajolasit tietysti mallia WW2 pilotti.

riemastuttavan kauas päästy alkuperäisestä ilmoituksesta ja yllättävän kauan kestänyt, ettei oo tullu tästä syystä kakkamyrskyä ilmoille?

meigä haluu ton vispin

Sitten ostat sen!

Mä ihmettelen et miten tää on enää edes myynnissä?

oottelen tässä just että kukaan ei osta tätä kompliittina vaan saan tän pelkän runkosetin ostettua

Terve kaikille
Hipsteri ei valehtele sai ostettua tämän raadon itselleen, toivottavsti mereneito on tyytyväinen, että hänen vanha kännispeksauspyörä muuttaa nyt ouluun josta on tämän kaupan myötä tullut skene, sekä internetpyörien klassikko kaupungiksi. Kiitän kaikkia keskusteluun osallistuneita sekä heitä jotka jaksoivat olla aidosti kiinnostuneita ja lähettivät erinäisiä tarjouksia. Pääasiassa kyselyt olivat ilman kiekkoja, josta en ollut suuremmiten yllättynyt. “VISPIN kuuluu olla ruma”

Noi kiekothan on just päheet. Miks joku ei haluais noita vispiinsä?

nimenomaan, minun mielestäni ne nimenomaan kuuluivat rumaan runkoon

Ihanaa, Oulun Visp-tiheys kasvaa.

vispiin kuuluuu fastforwardit tai kiinakuidut