myyty

Käykö PM?

^ai iltapäivätee? t:hämmentynyt

Kotkan poikii ilman spiidii?

ristus :smiley:

krusifixie - 18:41, 14.11.2013 » olen nöyrä poika ja yritän myydä polkupyöräänin internetissä ja saan samantien suunnatonta vittuilua, joka kohdistuu minun pyörään. Minulla ei ole ollut tarkoituksena aiheuttaa kenelläkkään mielipahaa. laitoin ainoastataan myyntiilmoituksen. Toivoisin, että tästä eteenpäin tulevat kommentit tulisi ainoastaan yv,nä
Aiheutat mielipahaa sun kansaKoulun suomen Kielen opettajalle.

Nää kiekot.

Krusifixielle sen verran, että luulen että jengin mielestä tää pyörä ja NOI KIEKOT on enemmänkin oikeesti hiton siistit. Eli älä ota ittees turhaan.

vallengrach - 17:40, 14.11.2013 » those rims
Those rims!

todellakin hieno.Mutta hieno tulee tilallekin…

krusifixie - 18:41, 14.11.2013 » olen nöyrä poika ja yritän myydä polkupyöräänin internetissä ja saan samantien suunnatonta vittuilua, joka kohdistuu minun pyörään. Minulla ei ole ollut tarkoituksena aiheuttaa kenelläkkään mielipahaa. laitoin ainoastataan myyntiilmoituksen. Toivoisin, että tästä eteenpäin tulevat kommentit tulisi ainoastaan yv,nä
Itse en kyllä mitään suoranaista vittuilua vielä havainnut. Sun pyörää tässä lähinnä kehutaan, ja luulen et menee kaupaks kyllä. edit: Ja ohan tuo nyt kova!

Taitaa olla melkoinen itkupilli tää kusifixie…

Kusifixie kyllä kunnon itkupillu. Jotenki muistan jotain samanlaista aiemmistakin myynti-ilmoituksista.

#5 Ja myy reippaasti pyöräs!

^itkupillu :smiley: voi ku ois pienempi ja tallissa ei ois tarpeeks romuu

mul on vähä sellanen fiilis et krusi nyt pikkasen internetspyöräilijöitä juksuttaa.

mul on vähä sellanenki fiilis et on koeajettavissa tänäänkin fiksikornerissa.

Ismo Repi - 13:18, 15.11.2013 » mul on vähä sellanen fiilis et krusi nyt pikkasen internetspyöräilijöitä juksuttaa.
Onks teepussit liemessä ja sataaks vettä?

Miten noihin vanteisiin on voitu porata noi reiät niin ettei venttiilit mee siinä poratessa rikki?

http://thebulletwire.com/wp-content/uploads/2013/09/doug-henning-magic.jpg

Juissi - 14:42, 15.11.2013 » Miten noihin vanteisiin on voitu porata noi reiät niin ettei venttiilit mee siinä poratessa rikki?
wat

Sori OT mut vanteet sopis tälleen duunattuun raamiin
http://fcdn.mtbr.com/attachments/general-discussion/486862d1254537624-professionally-drilled-frame-drilled.jpg

Mut onhan toi myynnissäoleva The hieno pyärä

Juissi - 14:42, 15.11.2013 » Miten noihin vanteisiin on voitu porata noi reiät niin ettei venttiilit mee siinä poratessa rikki?
Hehee :D empäs ookkaan ainoa pölö tällä foorumilla.