MYYTY: Tacx Galaxia T1100 rullat -> Traineriin

Myydään/vaihdetaan parisen vuotta vanhat Tacx Galaxia T1100 rullat. Myydään koska tekniikkaa on rullailtu riittävästi ja ois tarvetta trainerille enemmän. Rullailtu on noin 500km näillä rullilla.
Helpot rullat lähteä harjoittelemaan ja käyttöönotto ja säilyntä myös helppoa. Ne heiluvat “jalat” oikeasti toimii ja tekee polkemisesta huomattavasti mukavampaa ja realistisempaa.
Siis nämä:
http://www.evanscycles.com/products/tacx/galaxia-rollers-ec031032

Kaikki toimii, hyvin pyörii ja saa tulla katsomaan.

[b]Vaihdetaan joko sopivaan traineriin tai rahaan hintaan[/b] 150€ 140€ MYYTY

Sijainti HELSINKI

HIPHOPUP.

Hintaa vähän viilattu. hakekee pois ja joku tuokaa traineri!

Mites fixillä ajelu onnistuu tällä/ootko ite myös ajanut fixillä tän kanssa?

^Jotakuinkin näin

sorry uppailu, mutta mulla on samat rullat ja fiksillä ajaminen on just jees näillä.

Tossa saa näköjään pyöritystekniikkaa ja vauhtia hiottua aika hyvin :smiley:

Toimii hyvin ja just ratapyörällä tullut treenailtua. Noi on mahtavat noi “kiikut” Tossa alla.
Aloittelijana paljon helpompi vetää maksimi RPM kokeiluja ilman että pitää pelkää kokoajan lentävänsä seinän läpi kohta.
koska PICS OR DIDNT HAPPEN.

^^ Nimenomaan toi pyöritys itselläni parantunu ihan sikana. Vaihtanut nykyään vaihdetta 6kk välein selkeästi pienemmäksi ja keskinopeudet silti noussu. Paljon kiitos ton.

Tossa huomaa itse niin nopeasti omat virheet ja oppii miten ne jalat pitäis oikeasti vispaa.

Vielä ei jaappanin malleissa olla lähelläkään, mutta eteenpäin aina menee :slight_smile:

Pitääkö kovaa ääntä?

Pitäähän noi ääntä mutta paljon vähemmän kuin turbot ja trainerit.
Itse pystyn ainakin ihan hyvin kattoo leffaa ja polkee kotona ilman että naapurit vihaa.

joku saa laittaa videota kun skidaa rullilla plz

Tekis miel talveksi treeniin poistaa, gara ei tossa setupissa talvesta selviä ja ois nasta liikuttaa sitä ja ukkoa talvella.

Jerppa voit tulla ite skidaa tällä :smiley: