*MYYTY* reikäinen Peugeot-ruoto 59cm

Edellisen omistajan harmaaksi spreijaama Pösö-runkosetti 70-luvulta. Perusvahvaa (lue: painavaa) putkea, runsaalla rengas/lokari -väljyydellä. Vasemman seatstayn keskellä kaksi n. 3mm reikää, ilmeisesti joku hieman hutiloiden poistanut dynamokiinnikkeen. Ei varmaan mahoton homma osaavalle hitsata tai juottaa noita umpeen. Tai sitten vaan rottafixinä tuollaisenaan ja reiät sinitarralla umpeen seurantaan . Pituus 57,5cm korkeus 58,5cm (C-C). Keula hyvässä kromissa ilman ruostepilkkuja. Kaikki vaijerinviennit tallella. Keskiömuhvissa ranskiskierteet luonnollisesti. Alkup. kiilakammet ja keskiö valitettavasti meni vähän huonoksi kun irroituksessa tuli turvauduttua rälläkkään :slight_smile:
Alkup. etukiekon (Normandy/Rigida Chromolux) saa mukaan halutessaan.

Kuvia

Meni jo.

no just.ranskis-kierteiset kiilakampiosat ois ollu mukavat mulle.
nätti runko mut pieni.

Vielä rumentaa tallin nurkkaa…Kaikki kuvan osathan tulee mukaan, jos se nyt mitään merkkaa…stemmi lyhyt pätkä, takahaarukan spacing sama kuin kesäinen motarin lätkä…

10€… anyone?

Mä tarttisin periaatteessa alustaa kiekkojen rakentelukokeilulle. Ainoo runko mulla on NJS-spekseillä, eikä normi napa mene ilman viilausta siihen.
Joten, jos kukaan ei ota, niin mä voisin hakee pois. En tosin pääse noutamaan ennen viikonloppua. Voin vaikka loppuviikosta laittaa pm:ää jos on vielä vapaana.

Mulla oli yhdessä pösössä samassa paikkaa pari pientä reikää (varmaan samasta syystä tulleita) ja ne sai hitsattua aika siististi piiloon. Pulverimaalauksen jälkeen ei näkynyt enää mitään ulkoa ja yli vuoden on (kuulema) kestänyt ajoa.