Myyty Nishiki 63,5cm runkosetti 90€

Matkahuolto veloittaa rungon lähettämisestä lähipakettina 11,40€. Tietenkin siihen vielä materiaali jne.

Muunila - 9:15, 6.1.2018 » Vieläkö tää pyörii täällä aktiivimyynnissä? Olisin tän poistanut muutama kuukausi sitten mutta pyydetyt ~50e lähetyskulut oli hieman korkeat:)
Ilmeisesti ajattelet että julkinen avautuminen muuttaa postikuluja pienemmiksi? Jos tarttet tän kokosta teräsrunkoa ni eihän toi hinta edes ole paha vaikka postit maksaisitkin..

No onhan tuossa aikalailla pahvilla ja teipillä hintaa.

Jos tää ois ollu pari senttiä pidempi niin oisin jo hakenu pois :). Toisaalta viiksitangolla ja pitkällä stemmillä vois toimia

kynis - 12:44, 6.1.2018 » No onhan tuossa aikalailla pahvilla ja teipillä hintaa.
Kerros mulle paljolla postitat rungon niin että tiedät sen olevan perillä samassa kunnossa ku lähtiessä. Mua ei huvita melkee enää myydä kamaa ulkomaille ku pakkauksen vaivasta pitäs velottaa jo 50€ et se on itelle kannattavaa businestä..

Tossa ylempänä puhuttiin 11,40€ korvauksesta, tän hintaluokan tuotetta tuskin träkätään tai trokataan ulkomaille asti ja pointti oli kait osittain siinä että puolet tuotteen hinnasta jos menee kuluihin niin homman järkevyyttä voi miettiä pari kertaa. Voin kyllä kertoa sulle mistä saa ilmasiks lootan fillarin kuljetusta varten.

kynis - 16:26, 6.1.2018 » Tossa ylempänä puhuttiin 11,40€ korvauksesta, tän hintaluokan tuotetta tuskin träkätään tai trokataan ulkomaille asti ja pointti oli kait osittain siinä että puolet tuotteen hinnasta jos menee kuluihin niin homman järkevyyttä voi miettiä pari kertaa. Voin kyllä kertoa sulle mistä saa ilmasiks lootan fillarin kuljetusta varten.
Kyl mäki sen tiedän, mut sanompaha vaa että taitaa iha posti ottaa sen viiskybää rungon kokosesta paketista ja matkahuollolla rungon kuljetus tarkottaa et se nakataa auton perää paljaaltaa suunnillee..
josbanse - 16:40, 6.1.2018 »
kynis - 16:26, 6.1.2018 » Tossa ylempänä puhuttiin 11,40€ korvauksesta, tän hintaluokan tuotetta tuskin träkätään tai trokataan ulkomaille asti ja pointti oli kait osittain siinä että puolet tuotteen hinnasta jos menee kuluihin niin homman järkevyyttä voi miettiä pari kertaa. Voin kyllä kertoa sulle mistä saa ilmasiks lootan fillarin kuljetusta varten.
Kyl mäki sen tiedän, mut sanompaha vaa että taitaa iha posti ottaa sen viiskybää rungon kokosesta paketista ja matkahuollolla rungon kuljetus tarkottaa et se nakataa auton perää paljaaltaa suunnillee..
Taidat olla ensimmäisen kerran väärässä! Postilla se ei maksa viittäkybää millään. Ellet laita sitä runko keula kiinni johonkin överi isoon lootaan. Matkahuollolla olen lähettänyt noin 15 runkoa ja ikinä ollut mitään valittamista hinnassa tai rungon käsittelyssä. Monesti pelkän pahvin välissä koko runko ja tuet takahaarukassa ja keulassa. 8€ maksaa ämhoolla ns.varovasti käsiteltävä lähetys normilähetyskulujen päälle. Eli alle 20€:lla voit lähettää vaikka arvorungon minnepäin suomea tahansa. Eikä ne normilähetyksiä mitenkään heittele. Sehän olisi heiltä rahaa ja asiakkaita pois.

Itse en ole oikein noihin eri firmojen hintoihin tutustunut. En ole myöskään ennen lähettänyt mitään, joten silläkin saralla aivan uutta minulle. Matkahuollon laskuria olen käyttänyt ja siitä tuli mittojen ja painon kanssa aika suuri hinta. Ehkä minulla oli jokin virhe laskurin luvuissa?

MH laskuri antaa kiekoillekkon yli viiskymppiä, mutta kun laittaa samaan linjuriim lähipakettina, reilu kymppi jäi hinnaksi, MH sivuilta en minä löytänyt kunnolla lähipaketti hintoja tai mittoja/ painoa. Toimipisteessä kertoivat mielellään.
Jäi vähän aikaa sitten kiekot saamatta, kun myyjä ei uskonut, eikä jaksanut käydä MH toimipisteessä varmistamassa asiaa.
Itse olen lähettämyt kiekkoka ja runkoja lähipakettina useita ja aina hinta ollut se kympin pintaan.

Juuh julkisesti kommentoin tuota lähetyshommaa kun myyjän pyydettyä toimitusohjeita (ja niitä toimitettuani lähipakettihommista yms) iski radiohiljaisuus. Toki ymmärrän ettei kaikkia napostele toimitella kamaa, oma duuni siitäkin on.
Sitä ihmettelen miksi tää freimi tarvii kuukausien upittelua, hyvä aihio rakennella ja olisin hakenut pois jos olis lähempänä. Tietty tuo koko nyt rajoittaa.

Innostus lähettäimiselle on ollut aika pientä pakkausmatskujen ja materiaalien hankkimisen takia, kun ei omasta takaa niitä löydy. Pieni vaiva, mutta vaiva kuitenkin näin laiskalle ihmiselle. Radiohiljaisuudesta pahoitteluni.

Tulkaa hakemaan pois