Myyty Nishiki 63,5cm runkosetti 90€

[s][s]Nishiki Roadmaster runko 80-luvun lopulta?
Satulatolppa c-t 63,5 cm
Toptube c-c 56 cm
Headtube 20,5 cm
Tange 2 cr-mo seamless tubing douple putted tubes
Satulatolppaan menee paremmin ehkä 27,0 mm tolppa. Itse olen käyttänyt 26,8 ja se oli vähän pieni.
Siisti ja hyvässä kunnossa. Sopii parimetriselle hujopille. Satulankiristimen ympärillä on vähän ruhjeita, mitkä tulivat satulan tuskaisesta poistamisesta.
Hinta 100€ 90€
Orkkis jarrujen kahvoineen ja vaihteiden kanssa hinta 115€
https://www.flickr.com/photos/153107255@N06/35983930482/in/dateposted-public[/s]
Sijaisee Turun keskustassa. Nouto, mutta liikuttelu onnistuu Turun seutukunnan sisällä.
Puhelin nro Nollaneljäviis- kuus5O8661

Imgur

Nosto

Up

Up

Mukaan lähtee säkillinen vaihdehimmeleitä, jos sen tyyppinen ajokki on suunnitteilla. Perus shimanot ja toimii.

Up

^

^

Nyt hemmetti hujopit huomio, konversioaihio parhailla ajo-ominaisuuksilla, 32+ rengastilalla, lokarikorvakkeilla ja ilman ranu/italopeeloilua. Ostaisin ite krossariaihioksi, mutta on pari muuta projektia ekana jonossa.

^

Minkä kokonen kumi menee lokarin ja jarrujen kanssa? Onko korvake suora? Ohjainlaakerin kunto? Paljon toptuben pituus? Pitäskö mun ostaa tää? Oliks sulla sopivat caliperit tähän? Entä putkiosia tallessa?

Kyllä sun kannattaa se ostaa. Sulle täydellinen kulkine!

Voin laittaa tarkempia mittoja, kun palailen lomilta. Leveät kumit menevät, mutta lokareiden kanssa en osaa sanoa, kun en lokareita ole käyttänyt. Korvake on suora ja laakerit ovat kunnossa ja hyvät. Orkkis calliperitkin taitavat olla vielä tallella ja voin nekin laittaa mukaan muiden hilppeiden lisäksi.

Kyllä! Jos tarkistat myös mahdollisesta tarrasta onko hi teniä vai kerran ohennettua crmoa. Tai puntari sen kertoo kans, toinen painaa 4 kiloa, eka 5.

^

Nyt jos joku ei vielä tajunnut niin tossa olis plaanaavaa putkea ja 185ish cm kaverille french fittiä tarjolla järkihintaan. 650B-konversioonkin potentiaalia.

^

Vieläkö tää pyörii täällä aktiivimyynnissä? Olisin tän poistanut muutama kuukausi sitten mutta pyydetyt ~50e lähetyskulut oli hieman korkeat:)

jaksuhali