MYYTY: Monarkit

1. Monark Special Lyx (ABCykelfabrik, Varberg) (vaalea)
n. 53cm satulaputkea pitkin c-c
n. 57cm vaakaputki c-c
fauber-keskiö, mutkakammet, ketjulinja n.40mm, lokarit, satula+tolppa, jalka, stemmi, haarukka, vähän ruostetta.

[s]2. Monark (~60-lukulainen) (ruskea)
n. 55cm satulaputkea pitkin c-c
n. 60cm vaakaputki c-c
fauber-keskiö, mutkakammet, polkimet, jalka, haarukka, vasemman puolen laakeri + helyt ja ohjainlaakeri ehkä myös mukaan (ja stemmi + satulatolppa jos löydän)
(NOTE: pitää kaivella laakeriasioita, en mee takuuseen, löytyy kyl uusixilta…)

25e/kpl[/s]

Lyxissä olevat 27 1/4" (630c) kiekot + ehjät kumit 10e:lla mukaan (3-vaihteinen Torpedo + vipu)

Edit: Sijainti Helsinki / Meilahti - vain nouto!

Hep! Monark Lyx ja kiekot, haen vaikka huomenna meikusta. Tsekkaa PM

jeps, isompi jäljellä - Tuure? Kiinnostasko sua toi, vai onks se liian matala?

Onks sulla ketjusuojaa tohon Monarkiin? Miten noi Monarkien ja Cressujen kiintee jalka. Pystyyks sitä jousta säätämään? Ai niin, ja meneeks tohon etujarru?

On se liian matala, vaikka onkin upean pitkä. Minulla on (melkein) liikaa pyöriä, ja se on ongelma. Luopua ei voi, joten katto-orsia on pakko alkaa rakentamaan. Yksi tai kaksi Crescenttiä joutuu nyt joksikin aikaa ns. lepovuoroon. Projekteihin on päätynyt vielä yksi aivan järjettömän hieno Bianchi "70-luvun lopulta. Rekord 748, 61 senttiä korkea ja 59-59,5 senttiä pitkä, joten minäkin pääsen nyt vihdoin ja viimein italian raudan makuun. Loppuu tämä " happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista " - vinittäminen noiden italialaisten aina liian lyhyistä runkoputkista. Cinellin stemmejäkin on nyt 125-145 milliin saakka tarjolla, millä mällätä sitä ajoasentoa aivan ehdottoman täydelliseksi. Olen antanut itselleni luvan, että tuon kanssa saa mopo karata täydellisesti käsistä. Eikä ole edes keskiöreikänä sitä pirun ranskalaista kierrettä… :sunglasses:

JIIHAAA !!!

— tilt ! —

Öhhh… Meinasin kommentoida jo aiemmin, että tuossa Monarkissa on jollekin suhteellisen lyhytjalkaiselle ja pitkäselkäiselle todella hieno aihio. Ja mahtuisivat isot renkaat ja kaikkea. Sangen herrasmiesmäisen pyörän tuosta saisi aikaan.

Mutta: minulla on vatsaa, ikää ja kaikkea… minä sukellan nyt nuoruuteni muhvijuotettujen kyykkäpyörien maailmaan takaisin, suoraan pää edellä ja syvään pitkään liukuun, ja opin nauttimaan taas kivusta. Olen myös hävittänyt huushollista (vaimon suostumuksella) yhden käytävän päässä olleen pienen vaatehuoneen räppänän, tehnyt siihen seinä ja katto ja lattia remontin (ihan itse) ja ostanut siihen kunnollisen 120 kilon painopakalla varustetun kotikuntokeskuksen. Isoimman, mikä tuohon tilaan mahtui. Panin vielä palapeilitkin seinään. Tajuatteko ?

Periksi ei anneta. Perkele.

Tuure 46-vee.

-.-

Tuure, jos olet joskus kuvaillut pyöriäsi tai tulet niitä kuvailemaan, jakele tännekin. Olisi mukavaa nähdä projektejasi, vaikuttavat kiinnostavilta.

NKOTB:
[li]ketjusuojia ei tainnut olla kummassakaan - mutta jonkun voin katella tuolta pajalta jos se siitä kiinni on.[/][/li][li]jarrureikä muistaakseni oli etuhaarukassa - takana ei. voin käydä tarkistamassa vielä loppuviikosta.[/][/li]
tle88: ok =) eiku rautaa vääntämään siis :wink:

Ilkka - 10:27, 25.11.2009 » Tuure, jos olet joskus kuvaillut pyöriäsi tai tulet niitä kuvailemaan, jakele tännekin. Olisi mukavaa nähdä projektejasi, vaikuttavat kiinnostavilta.
+1
tle88 - 10:30, 25.11.2009 »

Mutta: minulla on vatsaa, ikää ja kaikkea… minä sukellan nyt nuoruuteni muhvijuotettujen kyykkäpyörien maailmaan takaisin, suoraan pää edellä ja syvään pitkään liukuun, ja opin nauttimaan taas kivusta. Olen myös hävittänyt huushollista (vaimon suostumuksella) yhden käytävän päässä olleen pienen vaatehuoneen räppänän, tehnyt siihen seinä ja katto ja lattia remontin (ihan itse) ja ostanut siihen kunnollisen 120 kilon painopakalla varustetun kotikuntokeskuksen. Isoimman, mikä tuohon tilaan mahtui. Panin vielä palapeilitkin seinään. Tajuatteko ?
Periksi ei anneta. Perkele.
Tuure 46-vee.
-.-

Mussiikiksi suosittelen laulu- ja soitinyhtye Survivor kappaletta Eye of the Tiger. Pääsee palapeilien kanssa syvempään yhteyteen.

nimim. I’m maybe looser but I’m not quiter.

:wink:

HUS HELVETTIIN mun threadista nyt bodaamaan jonnekin muualle niitä ihania öljyttyjä lihaksianne, jotka kiiltelevät vilkkuvien led-valojen hohteessa kuin Adrianmeren pinta kesäkuisena kuutamoyönä.

LYX ja kiekot meni, isompi Monarkki vielä jäljellä. 20e.

  • pete -

UP!

up…