Myyty: Miesten Rossin ja vähän pienempi Elite, Vaasasta

Myydään lähes uudenveroinen Rossin maantiepyörän runko. Korkeus 63cm! ja pituus 60 cm, mitattu keskeltä keskelle. Takajarrun kaapelin läpivienti vaakaputken sisällä. Mukaan keskiö, Dura-acen kammet, haarukan laakerit shimano 600, jarrulänget shimano 600. Taka ja etuvaihtajat shimano 600. Stemmi ilman kiristyspulttia, satulaputki. Kuvissa esiintyvät vanteet ja satula eivät kuulu pakettiin. Vaihdeosien ruuvit vähän ruosteessa. Hinta 170 €.

Amerikkalainen Huffyn rakentama Elite. Ohentamatonta teräsputkea. Suntourin vaihteet. Suginon kammet. Takana dropoutissa jonkin verran säätövaraa. Maalit hyvässä kunnossa. Koko 56cm x 56cm. Kuvien satula ei myynnissä. Pyörän hinta 120 € tai paras tarjous.Tämän nätimpää kasaripyörää ei hevillä löydä.

Pyörät ovat tulleet minulle vaihdossa; Rossin on mulle liian iso, ja Elite on “ylimääräinen”. Kuvia täällä. Kuvia saa pyytämällä lisää.
Pyörät Vaasassa, voi noutaa tai matkahuolto kuljettaa.
Vaihdossa voi yrittää tyrkyttää jotakin oikein vanhaa polkupyöräaiheista roinaa.

Nopeat syövät hitaat, kello käy.
mr @ sci.fi

Rossin MYYTY, elite vielä odottaa uutta omistajaa

Myös tarjouksia otetaan vastaan ! Luultavasti tää on Greg LeMondin vanha pyörä, kun sen nimikin on vaakaputkessa :wink:

Vienkö talvisäilöön vai tuleeko tarjouksia ?

No mä olen, perkele, kokeillut saada kavereita innostumaan tuosta Elitestä, mutta eivät ilmeisesti ymmärrä omaa parastaan.

Itse sen olisin jo huutanut, mutta ei ole tilaa (vaimo tappaa) edes valmistuville fillareille. Pahoittelen.

Nyt näyttäisi siltä että huffyllekin löytyi uusi omistaja. Kiitos kaikille.