MYYTY: Katuratapyörä tai -runkosetti 55x55ctc (HKI)

Tarjolla alun alkaen Colossin pajalta putkahtanut tuotos. Ylikoon muhvirunko, eli siisti. Kyseessä siis Tokyo Fixed -runko, jonka olen sittemmin maalauttanut uudestaan. Pulverimaali sävyssä RAL3000 sekä päällä vielä bilehilelakka, jolle kamera ei ihan tee oikeutta. Hinta sisältää kaiken kuvassa näkyvän, mutta kiekot ja polkimet pidän alustavasti itselläni. Kompliitista olen ehkä valmis neuvottelemaan.

Mitat: 55 kanttiinsa, mitat keskeltä keskelle, geon takia verrattain iso 55:nen
Runko: Tokyo Fixed S2, Tuplaohennettu 4130 CrMo oversize lugged
Haarukka: Tokyo Fixed S1, Kaisei Aero tubing
Ohjainlaakeri: Tange Levin NJS
Ohjaamo: 3ttt Chromix Corsa Plus 130mm, Bontrager Crowbar
Kammet: Sugino 75 NJS 165mm ja Sugino Mighty Competition 47t
Keskiölaakeri: Campagnolo Centaur 111mm
Satula ja tolppa: Selle Italia Flite Alpes Titanium ja Selcof Aero 27.2
Ketju: SRAM PC-1

Hinta yllä luetellulle 350 euroa. Paloitellaan jos rungolle ja muille isommille osille löytyy ostajat erikseen. MYYTY

Koko paketin ostajalle voin antaa kaupantekijäisinä vielä FSA 49t ja Stronglight 44t -eturattaat, molemmat tietysti 144bcd.

Yhteydet PM tai santtu.kuivamaki (a) gmail . com

https://farm5.staticflickr.com/4530/26587280719_fb7e5442c3_h.jpgTF1 by santtu.kuivamaki, on Flickr
https://farm5.staticflickr.com/4521/38331857332_c4584e1fec_h.jpgTF2 by santtu.kuivamaki, on Flickr
https://farm5.staticflickr.com/4539/38307827776_a8e563b2ed_h.jpgTF3 by santtu.kuivamaki, on Flickr

Laitetaan tarjolle ihan melkein kokonainen ratapyörä.

Hyvä hinta! Glws

Tämä vieläkin tarjolla ja koeajokin onnistuu!

Onks miten pitkä stemmi?

Tämä pääsi ilmoitusta laatiessa unohtumaan. 130mm, eli riittävä!

mustakaapu - 11:59, 20.11.2017 » Tämä pääsi ilmoitusta laatiessa unohtumaan. 130mm, eli riittävä!
Haluuks myydä eriksee

Myy mulle toi stem :smiley:

tmar - 12:20, 20.11.2017 » Myy mulle toi stem :D
Älä tuu mun apajille nyt hei

Pistetään saksan ukolle tilaus jos ei natsaa?

tmar - 12:24, 20.11.2017 » Pistetään saksan ukolle tilaus jos ei natsaa?
Vois kyl. Oon huomannu et sopivan kokonen ratapyörä + riseri ni mikää 100-110mm stemmi ei riitä alkuunkaan.

Mennään nyt ainakin toistaiseksi yllä mainitulla tavalla.

Ylös. Jos kiekottomuus närästää, niin mukaan saa ajamattoman Victoire HFT x DT Comp x Rigida Chrina -kiekkosetin hintaan 170 euroa. Alle napojen hinnalla siis ja hopeisena tietty! Myös polkimet järjestyy jos otat koko paketin.

Nostetaan, jos vaikka jollakulla sattuisi veronpalautukset polttelemaan taskussa…

Iha muute näin niinku tuli mielee, että onko tää nyt ratarunko fai sinkula/fiksirunko? Käsittääkseni ratarunko pitäis olla radalle tehty eikä mihinkää katufiksutteluun mut voin olla väärässäki. Sori pilkunnussinta.

Ihan hyvää ja aiheellista pohdintaa siinä yllä. Myönnän että itselleni rajat eri genrejen välillä ovat hämärtyneet, mutta kyseessä toki on alkujaan kadulle suunniteltu runko. Katufiksi, katurata, mikä lie? Sinkulaksi ei suoraan mene, kun jarrulle poraus vain takana. En tässä tuntuman puolesta huomaa juurikaan eroa ihan puhtaisiin ratapyöriin, joita niitäkin on tullut useampi omistettua. Ihan hyvä polkupyörä tämä kyllä on.

Joo siis ihan ilmoa dissaamatta pohdin että miten kategorisointi oikeastaan meneekään varsinkaan nykypäivänä :D. Aika harvat rungothan on nykyään aidosti ratapyörän runkoja, esimerkkinä nyt cinellin katutadat jne.

Tiukkaa hintaa kompliitille?