MYYTY//Åffinity Kissena

NO NIIN… tähän on tultu. Päivitän myynti-ilmoitusta vielä fiksummaksi kun tässä ehdin, mutta sylkäisen tämän nyt tässä kohtaa vaan heti ulos ennen kuin alan katumaan ja vatuloimaan.

Laitan myyntiin siis oman Affinity Kissena kelkan jolla oltu monessa mukana. Ihan vain syystä, että en saa tuolle nyt sitä määrää ajoa mitä se aidosti ansaitsisi ja ehkä se nyt vaan on fiksua osata päästää irti, eikä roikkua turhassa tavarassa.

Aika pitkälti speksit löytyy tästä langasta: AMA: GreyZombie mutta esim. ohjaamon ja rattaiden suhteen on useampia optioita joista mielelläni juttelen kiinnostuneiden kanssa. Koko rungolla on 52 ja on ollut itselleni(175cm) oikein passeli. Menee varsin pari senttiä pidemmällekin vielä, mutta sitten myös selkeästi lyhyemmällekin.

Kompliittina olisin luopumassa ja siinä kiekot Mavicin Ellipset ja muuten kaikki aika selkeästi noissa langan kuvissa ja päivitän tosiaan vielä tähänkin. Pyörä sijaitsee Vantaalla ja ensisijaisesti noudot kiinnostaisi, mutta varmasti toimitellenkin onnistuu.

Hintaa olen ajatellut, että jos 700e olisi koko kakku ja tässä mahdollisuus vaikka parille ohjaamolle. Hinta voi olla ihan metsässäkin a) koska en ole nyt niin aktiivisesti näitä seurannut b) olen tunteellinen hölmö , mutta kuuntelen mielelläni myös fiksuja tarjouksia. Hyvään kotiin voi aina kysellä edullisemmin ja siinä aivan hyvin onnistuakin. Kunto pyörällä on erinomainen ja vaikka tuolla on ajettu ihan kunnolla ja kovaa niin ei se siinä juuri näy.

Semmottiis. Varmaan noiden viestien kautta tavoittaa alkuun parhaiten ja sieltä toki voidaan siirtyä muihinkin viestimiin. Tai jos tiedät meikäläisen jo muissa kanavissa niin kaikki käy.

5 Likes

Siinä on muotoilulla optimoitu kallistusta kun veloahan kierretään vastapäivään.

2 Likes

:smiley:

Joo, siis tämä Åffinityhän oli sitten ihan kokeneen arkkitehdin “piirtämä”

Rip

Myydäänkö langassa siis rikkinäistä polkupyörää :headstone:

zombi
  • elävä
  • kuollut

0 voters

Ei, kuva on vanhasta rungosta, joka on korvattu uudella.

Juu, eli niille jotka eivät tiedä tahi muista (ymmärrettävästi,koska aikaa on kulunut) kerrottakoon, että näitä Kissena raamejahan mulla on ollut kaksi.
Ensimmäinen, ja tässä nyt kuvissakin esiintynyt yksilö, joka erään eläköityneen arkkitehdin toimesta muotoiltiin Peugeotin avulla aika uusiksi. Ja sitten tämän perään hankittu korvaaja eli tuon linkatun langan harmaa kappale.
Mutta jos tosiaan olet joskus miettinyt miltä näyttäisi autolla yliajettu palparunko jota vielä sitten siellä auton alla raahataan noin 200m kunnes törmätään rotvalliin, niin about tuolta.

11 Likes

Mun top 1 fillari on se yks, jota faija roikutti 40 vuotta kellarin seinällä, vaikkei sille ollut mitään käyttöä. Just sayin’ ja GLWS.

3 Likes