myynnissä Maurice 2012

ostaisin mut liian pieni

Nää myyntitopicin suolaukset ja “holhoavat” kommentit on aivan vitun turhia. Kyllä se myyjä tajuaa hinnan olevan pielessä, jos pyörä on vielä syksylläkin myynnissä. Jos myyjä ja ostaja ovat molemmat kättelyn jälkeen tyytyväisiä, niin silloin hinta on ollut oikea. Ja eiköhän jokainen ostajista osaa halutessaan sen verran googlailla, että saa tuotteen hinnan selville ja tekee siitä sitten itse johtopäätöksensä. Tää lanka on yksi hyvä esimerkki, siitä miksi osa jengistä myy nykyään nähtävästi kamojaan mielummin muilla foorumeilla.

Samaa mieltä.

Saa myydäkin muilla foorumeilla jos ei kestä kritiikkiä. Esim fillaritorilla on ohjeissa kielletty toisten myyntitopicien turha kommentointi, tori.fi:ssä sitä ei voi edes tehdä.

Tää on kuitenkin keskustelupalsta ja yhteisö joka ajattelee myös ostajia eikä myyjän profitteja, useimmiten nää myyjät jotka vetää herneen nenään ovat rekisteröityneet pelkästään myymään tavaraa. Ja se herneiden vetäminen nenään on myös ihan ymmärrettävää, jos kerran muualla ei vastaavaa tapahdu.

Näin on juuri hyvä. Kyllä se tuote menee kaupaksi paskamyrskyn jälkeenkin jos hinta on oikea “;)”.

Rasta-mari - 8:57, 6.4.2014 » Nää myyntitopicin suolaukset ja "holhoavat" kommentit on aivan vitun turhia. Kyllä se myyjä tajuaa hinnan olevan pielessä, jos pyörä on vielä syksylläkin myynnissä. Jos myyjä ja ostaja ovat molemmat kättelyn jälkeen tyytyväisiä, niin silloin hinta on ollut oikea. Ja eiköhän jokainen ostajista osaa halutessaan sen verran googlailla, että saa tuotteen hinnan selville ja tekee siitä sitten itse johtopäätöksensä. Tää lanka on yksi hyvä esimerkki, siitä miksi osa jengistä myy nykyään nähtävästi kamojaan mielummin muilla foorumeilla.
yksivaihde.net - fillareiden myyntiä ja keskustelun kieltämistä vuodesta 1995. (vuosiluku itse keksimä)

Jatketaanko täällä:

Hintapoliisit ja myyntitopsujen suolaus ?

Mun mielestä huomautus on asiallista, mikäli myydään uuden hinnalla tjsp. Kyllähän keskustella pitää. Myyjästä on kiinni, miten se kommenttehin reagoi.

netspider - 10:20, 6.4.2014 » Tää on kuitenkin keskustelupalsta ja yhteisö joka ajattelee myös ostajia eikä myyjän profitteja.
Näin.

Eiks tästä vois tehä ihan virallisen kannan ni tää sössötys loppuis.

RTZ - 10:31, 6.4.2014 » Jatketaanko täällä: [Hintapoliisit ja myyntitopsujen suolaus](https://www.yksivaihde.net/old/11240) ?
Voisko sen sössötyksen edes pitää tuolla sille kuuluvassa topsussa?

Tällä foorumillahan virallinen kanta tuntuu olevan se, ettei virallista kantaa ole. Tavallaan kunnioitan tnts:ää tuon linjauksen vuoksi kovasti, itsestäni ei moiseen sallivuuteen olisi.

Pyörä on oikeesti tosi hyvässä kunnossa muutamaa naarmua lukkuun ottamatta. Ja orkkis osat tossa on
Edelleen eli mitää eioo vaihettu.

Sulle horsti tiedoksi, että foorumin säännöissä on mainittu oman topsun nostot kerran viikossa. Myyntitietoja voi siinä välissä editoida aloituspostaukseen. Mun mielestä tää on edelleenkin hävyttömän hintainen…

No kerro josbanse mikä Ois hyvä hinta melkeen Uuden veroselle mauricelle mis eioo vikoja?

Horsti27 - 23:51, 5.4.2014 » Ja mitä tuutte aukoo päätä tänne? Älä sano mitään ellei oo kiinnostusta pyörästä. Kiitos
:DD Hyvä äiä!
Horsti27 - 22:02, 6.4.2014 » No kerro josbanse mikä Ois hyvä hinta melkeen Uuden veroselle mauricelle mis eioo vikoja?
En oo josbanse mut voin kertoa. Puolet pois uuden hinnasta ja -10% per ikävuosi.
JJ90 - 22:10, 6.4.2014 »
Horsti27 - 22:02, 6.4.2014 » No kerro josbanse mikä Ois hyvä hinta melkeen Uuden veroselle mauricelle mis eioo vikoja?
En oo josbanse mut voin kertoa. Puolet pois uuden hinnasta ja -10% per ikävuosi.
Asiastahan en mitään tiedä, mutta kyllä tämäkin menettelytapa kohtuullisen hyväntekeväisyydeltä vaikuttaa.

No sit jos tolla menis ni hyvä hinta ois n. 400-350€

Wat xD jäbä ostanu mauricen tonnilla?

En

Oon nyt miettiny täs aika paljo tota hintaa et pyydän siitä 350€ täällä

Päivittäisit edes tuon uuden hinnan tuonne ekaan postaukseen, niin se ei huku tänne keskustelun joukkoon.