myynnissä Maurice 2012

myynnissä Mongoose Maurice 2012 49cm.
Todella hyvässä kunnossa ja alkuperäset osat on.
Hinta pyyntö 350€.
Sijainti on Littoinen
jos tarttet lisää informaatioo yms. niin pistä viestiä tulemaan samuli.horst@gmail.com

kuva

En haluu olla töykeä, mut uuden saa kakskymppii kalliimmalla (tai jos on oikein kova googlailemaan niin jopa 50€ halvemmalla) ja siihen sisältyy takuu.

No sieltä mistä mä ostin niin makso enemmän ja haluaisin saada tosta 400€ ainakin

Horsti27 - 0:26, 5.4.2014 » No sieltä mistä mä ostin niin makso enemmän ja haluaisin saada tosta 400€ ainakin
Tässä lauseessa on niin monta väärin olemisen ulottuvuutta että avaruuskulttuuri tuli tänne.

“Tein huonot kaupat, haluun tästä enemmän mitä tän arvon normaalisti on”

Älkää isot pojat kiusatko newgeniä joka haluaa vain vanhasta pyörästään speksaus rahaa uuden kasaamista varten.
Peace love <3

Andeegs<3

Pitäskö se speksausraha saada newnewgenien lompakosta vai miten tää yhtälö ratkaistaan?

Meinaan, jos joku haluaa tavarasta enemmän rahaa kuin sen arvo on, niin tämmösestä kaupankäyntitilanteesta joku ottaa takkiin. Nimittäin se ostaja voisi saada enemmän tai saman vähemmällä.

Eli hinnoista saa ja pitää huomauttaa. Ite toten, että pari viikkoa (vai kuinka kauan sitten) myytiin Mongoose satasella. Se oli tosin erittäin halpa hinta.

^mun mielestä vähän kohtuutonta edes mainita tota satasen ryöstöhalpaa hintaa jonkun muun myyntilangassa. Sitä ei kuitenkaan tuu enää uudestaan tapahtumaan. Totta, että hinnasta saa huomauttaa ja musta horsti nyt ei ottanu tota huonoimmalla mahdollisella tavalla. Tässä langassa on nyt kaikki oleellinen tieto kyseisen vehkeen hinnasta ja arvostajoten markkinat päättää millä hintaa menee kun menee, mut musta erik toi nyt oli vähän tolla vyön alle huitomista toi satasen mangoose. En ainakaan menis mussuttamaan jonnekin yksityisyrittäjälle että hei tossa viereisessä superhyperbabylonmarketissa arvottiin tollanen ilmaseksi viime viikolla ni enks mäki nyt sais tän ainakin puoleen hintaa katos.

Päätin alentaa nyt hintaa 400€ koska en kyl itsekkään uskonut että menee kaupaks mutta yrittänyttä ei lasketa :wink:

Ja mitä tuutte aukoo päätä tänne? Älä sano mitään ellei oo kiinnostusta pyörästä. Kiitos

michaeljacksonsyöpoppareita.gif

Mitä tuut myymään pyörää, jos ei oo kiinnostusta aukomisesta.

Ps. Pehmeemmin aukominen = kommentointi

Mä nään että tässä on mahtavan langan ainekset ilmassa!

Horsti27 - 23:51, 5.4.2014 » Ja mitä tuutte aukoo päätä tänne? Älä sano mitään ellei oo kiinnostusta pyörästä. Kiitos
ihan tulee mieleen vaan et paljonko ite oisit valmis maksaan tästä pyörästä, tuntematta sen taustoja tai osia mitä siihen on specsattu???

No eiköhän tää orkkis oo? Mä ostin sen satasen filon ja kelaisin, että joku 250-300 ois aika kelpo hinta kunnosta riippuen.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) hyvin vedät sinäkin horsti!

snaamari [ihminen tän nimimerkin takana] hei vähä siimaa.

^mitä mistä saa simaa nyt??? Mistät tiedät, että nimimerkin [] takana on ihminen?