Myydään State Bicycle ABACABB 2.0

Muuten orkkis, mutta eteen vaihdettu 40-piikkinen ratas. Ei riittänyt mun kintut 46:lle ja muutenkin mukavampi kruisalla nyt. Takana 16-piikkinen, joten olisko välityssuhde 2:5 luokkaa. Tankona BLB:n kapea riseri ja grippeinä ainoat oikeat eli Ouryt.

Runkoko on 55. Itse olen 181cm ja koko osunut kohdilleen. Menee vähän lyhkäsemmällekin, mutta jos paljon pidempi olet niin jää pieneks. Ajettu max 500km. Renkaissa pintaa ja pyörä ehjä. Rungossa tarroja ja muutama naarmu. Ei painaumia yms. Ketjut öljytty jne.

Hinta 350€. Jos lähetän niin Matkahuollon hinta polkupyörälle on aina kiinteä 60kg:n mukaan oleva taksa, eli 43,10€.
Periaatteella rahat tilille, fillari matkaan. Pyörä ja myyjä Turussa.
http://imageshack.com/a/img907/6747/owHRCo.jpg

Alennettu hinta 300€

Oisko sulla käsijarrua tohon ?

Syyshinta 270€. Rahat menee opiskelutarvikkeisiin ja talliin jää vanha vaihdepyörä. Jarruja tai vanhaa eturatasta ei ole tallessa.

Kokemuksesta voin todeta että Staten stock-jarrujen puuttuminen ei ole mikään suuri menetys, halvimmatkin merkkijarrut menee ohi.

[topicinryöstö]
(M:Staten jarrukahvat ja jarrut eteen ja taakse, 20€, Vantaa)
[/topicinryöstö]

GLWS.

Juurikin näin + en niitä ikinä itse edes tarvinnut. Monelle niiden puuttuminen tuntuu olevan kynnyskysmys. Katsoin parhaaksi siis mainita, että hidastamista EI edistävät laitteet puuttuu.