Myydään: GT EDGE Ti

Tää on kyllä ylhäisessä yksinäisyydessään fiilisteltävien triplakolmioiden listalla!!!

tää on kyl yks kovimmista täällä! noDibs 2big4mua

Iha sama mitä kiinni. Aina jylhä.

Haaveilen, kadehdin, arvostan. Lisäksi olen samaa mieltä tästä:

asb - 13:28, 11.3.2014 »

Tankoteippi sopii just hyvin logoihin.

pikku-antti - 14:12, 11.3.2014 » Haaveilen, kadehdin, arvostan. Lisäksi olen samaa mieltä tästä:
asb - 13:28, 11.3.2014 » Tankoteippi sopii just hyvin logoihin.
Joo tätä itse tavoittelin nauhan värillä ja suht-lähelle menikin vaikka vaikeaa/mahdotonta on speksata näytöltä vertailemalla sopivaa sävyä.

Leikkisästi mielessä kävi myös rasta-värityksellä oleva tankonauha, suuresta rakkaudestani ska/roksteady/reggae musiikkia kohtaan mutten raaskinut ostaa 50€ tankonauhaa kokeilun vuoksi. Plus että se jos joku ois menny tästä yli ja överiksi.

Joo keltaiset on just oikein.

Edge to exodus. Keula toimii hyvin. Saatan jonain päivänä ilmestyä
oven taakse ja vaatia tätä testiajoon.

ollaan niistä muista asioista mitä mieltä vaan niin onhan tää edelleen tehty selkeesti hendrick’siin. toivottavasti avaruusmetallifantasioidenne hehkua ei himmennä se tosiasia, että olen tuntenut ko. vaakaputken vasten kiveksiäni. huonolla tavalla. siksi undibs.

standover height kiinnostaa toki

titaani :…) upee pyörä

FF - 13:01, 12.3.2014 » standover height kiinnostaa toki
Standover 86,5cm

ei nappaa kassit putkeen

pidän dibsini

Kahvoja oon kaipaillu aika-ajoin ja nyt jäi talvikommuutterista tanko kahvoineen yli niin pitihän sitä kokeilla.
Hiukka näyttää keulivan kuvan perusteella ja jos jätän tän ohjaamon nii joutuu kyl temmiä lyhentää tai venytellä enempi.
Plus et vaihdan noi kahvat sit keltanauhaseen tankoon kiinni, se on enempi mieleeni.

http://i291.photobucket.com/albums/ll305/krz82/bikes/2B61EF45-ED45-48D5-A1E5-2A1EA8AB990B.jpg

Tää on kyllä tajuttoman hieno pyörä http://fc04.deviantart.net/fs71/f/2012/041/c/5/in_love_emoticon_by_momo_pie-d4p9v0h.gif

Pakko myöntää et henkilökohtasesti ällöttää nää gt triplakolmiot…

Uberfiksi siis?

Ajaisin, kun on oikean kokoinenkin.

Would you consider selling this?

Tajusin just, että Artpow on myöhässä, Simpsons krz did it.

toobusyflying - 19:45, 13.3.2015 » Would you consider selling this?
Not selling, sorry.