Myydään: GT EDGE Ti

^^lol

No, itellä ollu Surly suht’ äänetön eikä rutise. Ketjulinja, ketjun/rattaan yhteensopivuus jne jne. Tälle keskustelulle ois varmaan joku oikea paikkakin, mutta taidan mennä ennemmin kattomaan, josko uni tulis.

Ainiin, olihan mulla perus-EAI:kin vähän aikaa, ei ollu Surly sillä ketjulla siinä pyörässä sen huonompi.

^^tää ei todellakaan oo mikään leikinasia HEI.Voimansiirto on polkumapyörän sydän.verrattaessa noit rattaita on surly melko kulmikas vs.eai.mut joo sössönsöö.

e.eai siis ehkä anteeksiantavampi jos ketjulinjassa feelua.
Eeee.ei siis perus eaista tietoa vaan tuosta goldmetaljonngista.izumin kettinki.
Lisäee.aivot aktivoitu ja tajusin et onhan mul kaks 19t perus eai myös.kulta on kuitengin maaginen.

Tää gt on melko maukas.

holy grail.
hitto, just ku luulin et olisin ollu uniikki gt:n kanssa.

Onko tuo satulatolppa jotenkin kapea runkoputkeen nähden?

Zigura - » + miten [s]quilli[/s] kierteet sopii alumiiniruotoon?
pieni merenneito - » mutta voi jestas sentään mikä runko
negaatio - 23:40, 7.10.2013 » wounduppia peliin!
Tämä!

Tuo alumiinikaulaputki tuli tekstiä suoltaessa, eiköhän se teräinen ole.
En tiedä näiden historiasta juuri mitään, kuvastoissakin on ainoastaan maantieversioita. Voihan olla että tätä on saanut ainoastaan runkona ja siksi tässä on maantiekeula(ostettu samalla tai asennettu jälkikäteen?) Joo, se ei sovi pyörän ulkonäölliseen linjaan mutta tuntuu hyvältä ajaessa.

Tein projektilangan maaliskuussa ja uskoin tän melkovarmasti kehittyvän mm.keulan päivityksellä 1" kierteettömään suoraan versioon. Mutta löysinkin itseni speksaamasta lastenrattaita, pinnasänkyä, syöttötuolia yms(sössönsössöniä).
Runko painaa n.1500gr ja keula 500 gr ja koko pyörä on muistaakseni 7,3kg.

Titaanirungosta; voima tuntuu välittyvän paremmin, ei niiaa samalla tavalla keskiön seudulta esim. kuin vanha runkoni joka oli ilmeisesti muhvitettua Columbuksen SL:ää. Silti tätä ei voi kivireeksi kutsua vaan on varsin mukava ajettava.
Tähän vaikuttaa tietty satula ja keulan rakesta johtuva toe-overlapin puute joka oli aika outoa alkuun kun siihen on tottunut vuosien varrella.
Mutta koska mun kokemukset esim. alumiinirungoista on olemattomat, en koe itseäni kovin valistuneeksi vertailijaksi eri runkomateriaalien välillä.

Samalla rahalla olis saanut varmasti upouudenkin titaanirungon, mutta koska titaanin ominaisuudet ja klassikkorunko oli tässä samassa paketissa en edes harkinnut uuden hankkimista.

Ja Karelle: olen samaa mieltä, jo pelkästään GT:n runkoihin rakennetuista tää on “rumin”. Tää ei todellakaan ole mikään missikisapyörä tällä kokoonpanolla vaan omista mieltymyksistä koottu kokonaisuus sillisalaatti.

Keula vois toki olla sirompi, mutta onhan tää nyt ns. vitun hieno.

krz - 8:57, 8.10.2013 » Voihan olla että tätä on saanut ainoastaan runkona ja siksi tässä on maantiekeula(ostettu samalla tai asennettu jälkikäteen?) Joo, se ei sovi pyörän ulkonäölliseen linjaan mutta tuntuu hyvältä ajaessa.
Ootko mitannu paljon tuohon jää trailia? Näyttäisi kuvasta arvioituna siltä, että sitä olisi aika vähän.

^En ole mitannut, mutta näyttää siltä että paljon sitä ei ole. Voispa melkeen käydä mittailemssa kulmia ja keulan raken.

e. Mittalin kännykän astemitalla pariin otteeseen eikä näihin oikein voi luottaa:
STA 75.5 HTA 76.5

Etsin GT kuvaston (1998) jossa oli toi maantieversion tästä ja pulsen geot koossa 60:
Maantie: STA 73 HTA 74.5 keulan rake 40 <-tää sama keula on mulla
Pulse: STA 74.5 HTA 75 keulan rake 30

ee. laskurilla, toi 76.5 ja 40 rake 23mm kumi ois trailia 40mm

Jos voisin hyvin olisi minulla tämä pyörä

Kevä tulee ja talven aikana on speksailtu, ohjaamoon vaihtui droppi omien mieltymysten mukaisesti, kahvojakin oon suunnitellut mutta aloitellaan kevät nyt ilman niitä.

Keula vaihtui ja omien mittauksien perusteella nyt ois trailia hiukka enempi(46mm).

Tässä uudet speksit vanhojen perässä kohdilta joissa muuttunut ja pari kuvaa parkkihallista.
Tää sai viime kesänä aivan liian vähän kilometrejä ja uskon/toivon että tulen ulkoiluttamaan tätä enempi tulevana kesänä lenkeillä ja velolla.

Keulan ruotoputken pätkäisen lopulliseen mittaan kunhan saan niitä kilsoja alle ja varmuuden pituudelle.

Runko: GT EDGE Ti Pystyyn C-C 59/ C-T 64,5 ja vaakaan virtuaalinen C-C 57,5/putkea pitkin 58,5
Ohjaamo: 105mm Cinelli pinocchio/3ttt prolightTruvtiv stylo wcs 100mm 6°/Deda RHM01
Rataohjaamo: Cinelli A1 100mm/Deda valocita
Ohjainlaakeri:Mavic Chris King 1"
Keula:Edge rake 40 Superb bicycles rake 35
Satula: Specialized romin pro 143mm
Satulatolppa: Exotic cycles Ti 27.2mm
Kammet: D-A 7600 167,5mm
Keskiö: Mavic
Rattaat: D-A 50T / Surly 20&16T
Ketjut: KMC K710
Polkimet: Shimano spd m520
Kiekot: Mavic MA40, Sapim cx-ray, Philwood HF 32H
Kumit: Gatorskin / 4season 23mm

http://i291.photobucket.com/albums/ll305/krz82/GTkaturata002.jpg
http://i291.photobucket.com/albums/ll305/krz82/GTkaturata004.jpg
http://i291.photobucket.com/albums/ll305/krz82/GTkaturata007.jpg
http://i291.photobucket.com/albums/ll305/krz82/GTkaturata009.jpg

Fire at will.

sahaa ruoto

lue tarkemmin

tolppa ei napostele, teipit vois olla mustat tai sit esim joku huumoripinkki vois toimia mut toi keltainen on vähä mälsä.
kiekot, voimansiirtomeininki, runko(TIETYSTI) toimii oikein hyvin.
keula on myös sopiva tähän.

jos peitän näytöltä sormilla ohjaamon ja istuinosaston niin tää on ihana

FF - 13:19, 11.3.2014 » jos peitän näytöltä sormilla ohjaamon ja istuinosaston niin tää on ihana
brotip: jos croppaat kuvaa scrollaamalla selainta sopivasti niin jää molemmat kädet vapaaksi itsehyväilyyn. et vaa kato niitä teippejä.

Hetkinen.

Jotain on unohtunut…

DIBS!

Tankoteippi sopii just hyvin logoihin. Ohjaamo vois mun makuun olla ehkä vähän klassisemman muotoinen. Muuten tää on hyvä.

^^Testasin, toimi. Työkaveri pyysi lopettaan ja nyt tuli työkalenteriin kutsu johonkin keskusteluun HR-johtajan kanssa jostain häirinnästä.

Haluaisin tietää, miltä tässä näyttäisi SuperCorsa.

asb - 13:28, 11.3.2014 » Hetkinen. Jotain on unohtunut... [i][u][b]DIBS![/b][/u][/i] Tankoteippi sopii just hyvin logoihin. Ohjaamo vois mun makuun olla ehkä vähän klassisemman muotoinen. Muuten tää on hyvä.
en haluu pilata sun päivääs mut mun dibseillä oli vuosipäivä hetki sitten..
FF - 21:03, 2.3.2013 » pakko... [b]dibs jos myyt[/b]
ununu - 13:24, 11.3.2014 »
FF - 13:19, 11.3.2014 » jos peitän näytöltä sormilla ohjaamon ja istuinosaston niin tää on ihana
brotip: jos croppaat kuvaa scrollaamalla selainta sopivasti niin jää molemmat kädet vapaaksi itsehyväilyyn. et vaa kato niitä teippejä.
tää vinkki tuli liian myöhään :( pitää rientää töihin eikä nyt ole aikaa itselle

ps. kuvittelen cännärin palat tähän, näyttäis aika hyvältä…

Dibs!! Mä tarviin tällaisen.